اخبار داغ

لحظاتی پیش برگزار شد؛

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران در اعتراض به افزایش شهریه

تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران در اعتراض به افزایش شهریه
صدها نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد دندانپزشکی تهران در اعتراض‌آمیز به افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی، لحظاتی پیش مقابل این دانشگاه تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده جمعی از دانشجویان معترض دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی تهران که نخواست نامش فاش شود در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار سینا گفت: تجمع دانشجویان به دلیل اعتراض به افزایش شهریه دانشگاه آزاد اسلامی است؛ این در حالی است که افزایش شهریه به دانشجویان فشار زیادی را وارد کرده است و برخی دانشجویان نمی‌توانند با این افزایش شهریه ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: تا صدایمان به جایی نرسد اعتراضات قانونی دانشجویان قطع نخواهد شد و تا حق خودمان را نگیریم دست از اعتراض نمی کشیم و به طور کاملاً قانونی پیگیر این ماجرا خواهیم بود.

وی ادامه داد: به هر حال یک دانشجو وقتی از لحاظ روحی و روانی، ذهن و فکرش مشغول است و مدام باید به فکر تامین هزینه شهریه دانشگاه باشد به خوبی نمی‌تواند درس بخواند و با این وضعیتی که پیش آمده ادامه تحصیل‌مان بسیار مشکل شده است.

افزایش شهریه در شب حذف و اضافه دروس
این نماینده جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی تهران، به افزایش شهریه در شب حذف و اضافه اشاره کرد و افزود: متاسفانه بدون اینکه دانشجویان از افزایش شهریه اطلاع داشته باشند و فقط در حد شایعه چیز‌هایی شنیده شده بود که در شب حذف و اضافه دروس، سیستم برای دانشجویان بدهی ثبت کرد و اگر کسی هم پول را به موقع پرداخت نمی کرد از کل ترم حذف می‌شد و به نوعی در عمل انجام شده قرار گرفته بودیم.

این دانشجوی دندانپزشکی به افزایش شهریه ثابت دانشگاه آزاد اسلامی در مهرماه 95 هم اشاره کرد و گفت: طبق آیین نامه دانشگاه آزاد اسلامی، افزایش شهریه در مهرماه 95 تصویب شده است، در حالی که طبق آیین نامه وزارت علوم شهریه ثابت هیچ گاه نباید تغییر کند و در تمامی دوره‌ها باید ثابت باشد اما متاسفانه و به اعتقاد من این قانون شکنی انجام شده است.

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
, افزایش شهریه در شب حذف و اضافه دروس,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه