اخبار داغ

فرمانده سپاه کربلای مازندران؛

برخی‌ها در داخل به‌دنبال خوردن فالوده و بستنی با آمریکا هستند/توطئه بزرگ آل‌سعود در آینده نه‌چندان دور رمزگشایی می‌شود

برخی‌ها در داخل به‌دنبال خوردن فالوده و بستنی با آمریکا هستند/توطئه بزرگ آل‌سعود در آینده نه‌چندان دور رمزگشایی می‌شود
فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برخی‌ها در داخل به دنبال خوردن فالوده و بستنی با آمریکا هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بصیرنیوز، سردار محمدحسین بابایی در جمع مردم فریدونکنار در روستای ازباران، اظهار کرد: هدف آل‌سعود از جنگ در یمن، عراق و سوریه انقلاب اسلامی ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرنیوز,

وی با اشاره به فاجعه انسانی منا، خاطرنشان کرد: توطئه بزرگ آل‌سعود در آینده نه چندان دور رمزگشایی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ادامه داد: تمام ایران یک گردان بزرگ پر از رزمنده است و آمریکا جرات حمله به آن را ندارد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطرنشان کرد: کشور درگیر جنگ اقتصادی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی است و رهبری بارها فرمودند اوضاع را رصد کنید و مواظب نفوذ باشید.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه آمریکا قصد دارد به هر بهانه‌ای به کشور نفوذ کند، تصریح کرد: حضور مردم در میادین مختلف یعنی آماده بودن به فرمان امام که البته با تمرین و هزینه همراه است.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در داخل به دنبال خوردن فالوده و بستنی با آمریکا هستند، تصریح کرد: برخی‌ها می‌خواهند غرب در میادین کشور ما ساندویچی مک‌دونالد آمریکایی بزنند و باید هوشیار باشیم.

بابایی با اشاره به اینکه برخی هم در داخل به دنبال مذاکره با آمریکا بر سر مسائل منطقه‌ای هستند، اضافه کرد: آنهایی که به‌دنبال مذاکره در این موارد هستند غلط می‌کنند، رهبری فرمودند جز بر سر مسائل هسته‌ای حق مذاکره در هیچ موردی را با آنها نداریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: آمریکایی ها قسم خوردند و از آن دست نمی‌کشند، آنها می‌خواهند ریشه ملت ایران را بخشکانند و برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امکانات در زمان جنگ بسیار کم بود اما رزمندگان ما دارای غیرت، شجاعت و بصیرت بودند، خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل با داشتن این همه بسیجی، امکانات زیاد، دانش و علم برتر در کشور، آب را نیز به تحریم گره‌ زده‌اند.

بابایی در پایان گفت: تنها راه پیروزی بر دشمن مقاومت است و باید در برابر استکبار ایستادگی کنیم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ج
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه