اخبار داغ

اهدای جهیزیه به 5 نو عروس بسیجی سقز+ عکس

اهدای جهیزیه به 5 نو عروس بسیجی سقز+ عکس
به مناسبت هفته دفاع مقدس به 5 نوعروس بسیجی کم بضاعت توسط بسیج خواهران سقز جهیزیه اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج سازندگی کشور، حق‌رضا نادرپناه جانشین فرمانده سپاه سقز در این مراسم ضمن محکومیت عربستان در حادثه منا اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سپاه و بسیج در امر ازدواج، ترویج و فرهنگ‎سازی برای ازدواج آسان و کمک مالی برای تهیه اقلام و اثاثیه جوانان در شرف ازدواج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نادرپناه با بیان اینکه جهیزیه اهدایی به همت خیرین نیکوکار بوده است، افزود: ارزش مجموع جهیزیه‎های اهدایی به مبلغ 150 میلیون ریال است.


 
حجت الاسلام مهدی لطیفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در یکی از نواحی سپاه تهران با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند یک سنت حسنه است، اظهار داشت: حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان مثال زدنی است و بسیجیان خیر در این عرصه همیشه پیشگام هستند.


لطیفی افزود: با ازدواج، صفا، محبت و شیدایی می‏‌شکفد و حیاتی سبز و همراه با مسرّت معنوی و لذت‏‌های سالم آغاز می‏‌شود چراکه آدمی چنان آفریده شده است که به طور فطری و طبیعی، به سوی ازدواج و سامان دادن خانواده، رهنمون می‌‏شود.

وی تصریح کرد: مقدس‌ترین کانون در جامعه کانون خانواده است و ایثار و قناعت و گذشت با تعالیم آموزه‌های دینی می‌تواند پشتوانه تداوم زندگی و آرامش در جامعه باشد و تحکیم بنیان خانواده پایدار را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام لطیفی در ادامه به ازدواج موفق و مهارتهای زندگی اشاره و عاطفی بودن زنان، مهارت در همدلی با افراد، خود را به جای طرف مقابل گذاشتن و ...را تشریح کرد.


.
, نادرپناه با بیان اینکه جهیزیه اهدایی به همت خیرین نیکوکار بوده است، افزود: ارزش مجموع جهیزیه‎های اهدایی به مبلغ 150 میلیون ریال است.,
,
,

 
, , ,
,
,
,
, , ,
, لطیفی افزود: با ازدواج، صفا، محبت و شیدایی می‏‌شکفد و حیاتی سبز و همراه با مسرّت معنوی و لذت‏‌های سالم آغاز می‏‌شود چراکه آدمی چنان آفریده شده است که به طور فطری و طبیعی، به سوی ازدواج و سامان دادن خانواده، رهنمون می‌‏شود.,
,
,
, , , وی تصریح کرد: مقدس‌ترین کانون در جامعه کانون خانواده است و ایثار و قناعت و گذشت با تعالیم آموزه‌های دینی می‌تواند پشتوانه تداوم زندگی و آرامش در جامعه باشد و تحکیم بنیان خانواده پایدار را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام لطیفی در ادامه به ازدواج موفق و مهارتهای زندگی اشاره و عاطفی بودن زنان، مهارت در همدلی با افراد، خود را به جای طرف مقابل گذاشتن و ...را تشریح کرد.
,
,
,
,
,
.
, . , ,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه