اخبار داغ

در نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت عنوان شد؛

قاضی و شاکی در این توافق یکیست

قاضی و شاکی در این توافق یکیست
در این توافق، قاضی و شاکی یکیست پس تکلیف حکم صادر ، مشخص است. طرف‌های غربی تلاش کرده‌اند که کلاه گشادی بر سرمان بگذارند. ما با دزدها مذاکره کردیم. با بزرگترین دروغ گویان تاریخ. با آمریکای بد عهد و پیمان و جنایتکار.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت؛ خطاب به جناب آقای عارفی، نماینده مردم غیور شهرستان های جیرفت و عنبرآباد پیرامون  رد  برجام  صادر کردند. متن این بیانیه به قرار زیر است:

اعوذ بالله من الشیطان العظیم

جناب آقای عارفی، نماینده محترم مردم غیور شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد

سلام علیکم

نتیجه مذاکرات دو ساله دولت تدبیر و امید با گروه ۱+۵، سیاهه ایست ۱۵۰ صفحه ای که به “برجام” از آن یاد می شود. البته ما از همان ابتدا به مذاکرات خوشبین نبودیم و به طرف غربی مذاکره کننده اعتماد نداشتیم اما برای دفع شر آمریکا، به دولتمردانمان که بر سر میز مذاکره نشستند اعتماد کردیم. هر چند تیم مذاکره کننده ما غیور و مورد اعتماد است اما گویا در تصمیم گیری دچار اشتباه شده اند. آنچه قولش را به ملت ایران داده بودند با آنچه در این توافق نامه حاصل شده نه تنها متفاوت که متناقض است.

آنچنان که از برجام بر می آید؛ از رهگذر این توافق، مشکلاتی از کشور حل می شود و مشکلات جدیدی حادث. نسبت آنچه حل می شود و آنچه حادث خواهد شد، نسبت موزونی نیست. در واقع ساده لوحانه است که بده بستان این مذاکرات را در حصار مباحث فنی و حوزه های رفع شده تحریم بدانیم. چرا که از قِبَلِ این بده بستان، توان دفاعی و امنیتی ماست که تقلیل می یابد و این یعنی در خطر بودن جان میلیون ها ایرانی.

در حوزه علم و فن آوری محدودیت های رعب آوری ایجاد شده و تحریم ها همچنان به قوت خود باقیست. در قبال همه تعهدات الزام آور ما، هیچ گونه تعهد الزام آوری برای آمریکا در جهت لغو تحریم ها وجود ندارد. و آمریکا تنها متعهد به اثبات حسن نیت شده است.

در این توافق نامه، ما یک مجرم بین المللی هستیم و تمامی کشورهایی که در مسیر ارسال یا دریافت هرگونه محموله ای که به ایران می آید هستند، حکم سربازان وفادار آمریکا را دارند. با هیچ کشوری این گونه که در محدودیت های زمانی، نظارتی و عملی پذیرفته شده در برجام با ایران برخورد می شود، رفتار نمی کنند.

شما بهتر از ما می دانید که توقف تحریم ها بستگی به نظر رئیس جمهور آمریکا دارد و برای آمریکا الزام نمی آورد و در صورت اعتراض ما به نقض تعهد طرف غربی، تحریم ها خود به خود و پس از گذشت یک ماه بر می گردد.

ماهیت آب سنگین اراک از بین می رود و دیگر مجوز ساخت و حتی تست سوخت های مورد نیاز این راکتور را نداریم و سوخت مورد نیاز را باید از همان کشورهایی بخریم که تاکنون هرگز به عهد خود وفا نکرده اند. ناگفته نماند که تا ابد اجازه ساخت راکتور نداریم. بخش قابل توجهی از سانترفیوژهای نطنز را باید به انبارها بسپاریم آن هم برای ده سال و ما بقی هم تا حد ۳٫۶۷ درصد مجاز به غنی سازی هستیم و البته پذیرفته ایم بعد از اتمام دوره پانزده ساله محدودیت غنی سازی فردو، هیچ گاه غنی سازی نداشته باشیم.

جناب آقای عارفی در این توافق، قاضی و شاکی یکیست پس تکلیف حکم صادر ، مشخص است. طرف های غربی تلاش کرده اند که کلاه گشادی بر سرمان بگذارند. ما با دزدها مذاکره کردیم. با بزرگترین دروغ گویان تاریخ. با آمریکای بد عهد و پیمان و جنایتکار.

این ها بخشی از نقاط ضعف برجام هستند ایرادات بسیار است . ایراداتی که در بین شادی های بی موقع دولت و رسانه های حامی آن گم شد اشکالاتی که به صورت شفاف به مردم گفته نشد.

این توافق مطلقاً توافق خوبی نیست رهبری با مشخص کردن خطوط قرمز حرف اول و آخر را زده اند. خطوط قرمز رهبری، نظر شخصی نبود که بعضی ها به نصیحت تعبیرش کنند، بلکه فرمان حکومتی بود. به گفته مقام معظم رهبری ما با آمریکا صد و هشتاد درجه تفاوت دیدگاه داریم پس چگونه توافقی که مورد تأیید آنان است، می تواند برای ملت ما مفید باشد؟ آمریکا شیطان بزرگ است، نباید اجازه دهیم وقتی از در بیرونش کردیم از پنجره برگردد و نفوذ کند. او قصد ورود به محض غفلت ما دارد و با تصویب این توافق، پای خود را لای در می گذارد تا هیچ گاه بسته نشود. البته ما به دنبال توافقیم اما توافقی که منافع ملت ایران را تأمین کند نه توافقی که حمله نظامی به کشور را تسهیل نماید. حتی اگر در مسئله هسته ای هر چه آنان گفتند بپذیریم باز هم تحریم ها برداشته نخواهند شد آنان خواستار تسلیم ملت ما هستند. لذا بسیار ساده لوحانه است اگر کسی تصور کند که از پس این توافق قرار است چیزی عاید ما شود. ملتی که استقلالش را به بهای خون هزاران نفر از بهترین جوانانش به دست آورده است، مبادا با یک امضا به سبکی برداشتن یک خودکار، استقلالش خدشه دار و خون شهدایش هدر شود! که اگر این گونه شود، جواب یتیمان آنان را چه خواهیم داد ؟؟؟!!

نماینده محترم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد؛ امروز شهدا ناظر بر شما هستند.

ضمن تأکید بر این مسئله که توافق نکردن بهتر از توافق بد است و قبول نکردن توافقی که بخواهد منافع ملت ایران را پایمال کند و عزت ملت را از بین ببرد شرف دارد بر توافقی که بخواهد ملت ایران را تحقیر کند، از شما نماینده قانونی و مشروع مردم ولایی دارالولایه انتظار داریم به نمایندگی از ما جبهه بگیرید و صدای ما در مجلس باشید. باید خیلی سریع جلوی بخش های این توافق نامه که به ضرر منافع مردم ایران است گرفته شود.

مجدانه از شما می خواهیم هم صدا با سایر نمایندگان انقلابی، دولت را موظف به اصلاح متن برجام و توافق نامه ۲۲۳۱ کنید و تا قبل از این اقدام هرگونه اجرای توافق متوقف شود.

ما امیدواریم در این وانفسای سکوت در قبال برجام و در نوردیده شدن خطوط قرمز که رعایتشان ضامن استقلال و امنیت کشور است به وظایف و تکالیف انقلابی و میهنی تان عمل کنید.

مردم ولایت مدار جیرفت، آگاهانه بر سر مواضع انقلاب ایستاده اند و حقوق خود را مطالبه می کنند. همان حقوقی که در برجام تحت الشعاع قرار گرفته شده است. ما حق خود را می شناسیم و بر آن اصرار داریم معتقدیم با قدرت های سلطه گر و متجاوز نمی شود سازش کرد.

عزت ملت از استقرار او بر روی مواضع انقلابی و استحکام مواضع دینی و ملی اوست. ما مردم دارالولایه با رأی به حضرتعالی، شما را بر سرنوشت خود حاکم کرده ایم و با توجه به سبقه انقلابی شما انتظار اقدام انقلابی داریم. اقدامی در خور شأن این مردم .

جمعی از دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان جیرفت

انتهای پیام/خ

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه