اخبار داغ

معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور؛

آنها که خسته شده اند و به آمریکا دست بدهند از ملت ایران جدا هستند

آنها که خسته شده اند و به آمریکا دست بدهند از ملت ایران جدا هستند
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز که ایران در مقابل دنیای استکبار ایستاده و آماده هست باید هزینه اش را بپردازد، آنها که خسته شده اند و می خواهند سر به دامان آمریکا و به آمریکا دست بدهند آنها از ملت ایران جدا هستند. ملت ایران راهی را با امام بزرگوار و این رهبر شجاع و بصیرش انتخاب کرده است که در مقابل تمام دولت های استکبار تمام قد ایستادگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین; حجت‌الاسلام‌ عبدالعلی ابراهیمی معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مراسمی که به منظور بزرگداشت جانباختگان فاجعه منا و همچنین چند تن از بستگان امام جمعه شهرستان قرچک که از "مهاجران الی الله" بودند برگزار شد، اظهار داشت: کسانی که در منا کشته شدند از انسانهای شریف و از پاک ترین آدم ها بودند و خداوند انتقام آنهاو مردم مظلوم یمن را از این رژیم وهابی آدم کش آل سعود خواهد گرفت.
وی گفت: حضور شما مردم شهرستان قرچک در اینجا پاسخی است به ندای رهبر بزگوار ایران که فرمودند حادثه جان گوداز لحظه از یاد، نام وخاطر انسان خارج نمی شود. دل های همه ما را این رژیم درغم و اندوه کرده است و عید تمام مسلمانان را به عزا تبدیل کرده اند.
وی افزود: در این مصیبت تنها دل بازماندگان حجاج نیست که آزده و داغ دیده شده است. دل تمام مردم ایران از حادثه پرخون است.
حجت‌الاسلام‌ عبدالعلی ابراهیمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در جمع نیروهای دریای بوشهر به نیابت از یک ملت و احساسات داغ دیده زبان گشودند و با غروش حیدری گفت: تمام ملت ایران غرور ملی شان جریح دار شده است در برابر وهابیت آل سعود و این آدم کش ها که دست یهودی ها را از پشت بسته اند آل سعود روی آنها را سفید کرده اند.
وی ادامه داد: جان کری وزیز امور خارجه آمریکا گفته بود: سعودی ها به ایرانیان خیلی حساس اند برای اینکه آنها در انرژی هسته آنچنان پیشرفت کرده اید که سعود ها با امکاناتی که دارند نتوانستند ورود پیداکنند. چون دانش هسته ای ما بومی شده و تمام جهان این رامی دانند و آنها هر کارکنند دانشمندان هسته و انرژی هسته ما بومی است. و به فقط تیم و چند نیم ختم نمی شودبلکه شامل تمام مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;,
,
,
,
,

IMG_5263
وی خطاب به آل سعود گفت: شما اهل سنت هستید سنت معاویه چون معاویه و خاندان کثیف بنی امیه هیچ کدام چنین تفکر در مغزشان نبود در روایت آمده است بنا کردن خانه در کنار خانه بیت و مرتفع ترجایز نیست و آل سعود در کنار خانه کعبه نمادهای شیطان و انگلیسی را درست کرده اند که وقتی زائران خانه خدارا طواف می کنند بجای این که عظمت و بزرگی خانه خدا را ببینند و به جای اینکه زائران به سمت خانه خدا جذب شوند به آن دنیای بزر گ و عظیم جذب می شوند. این خباثت ذاتی وهابی ها است که نمی خواهند عظمت خانه کعبه برای حجاج بیت الحرام حرف اول را بزند اینها دست نشانده های استکبار جهان هستند که می خواهند ریشه مذهب و دین را بزند.
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: این اسلامی که آل سعود دارد آیا به آنها گفت است که شما می توانید بیایدیک شعیه را با ساتو گردنش را بزنید این چه مکتبی است و برای کدام استادی هست که در مغز آنها فرو کرده که بیایند یک زن باردار را شکمش را پاره کنند و جنین را در جلو همه رسانه ها و عالم سر جنین راببرید این دین و اسلام است.
وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در حادثه مکه سال 66 اذهان کرد: ما شاید از جنایت آمریکا و انگلیس بگذریم اما از جنایات آل سعود نمی گذریم. آل سعود دارند یک تفکررا در عالم نهادیه می کنند به نام دین و اسلام که از سمت غرب، مکه، مدینه و از داخل سرزمین های اسلامی که هیچ کجای آن دین و اسلام با انسانیت هیچ سند و مدرکی ندارد.
وی افزود: آیا حادثه مرگ در منا را میتوان یک حادثه طبیعی تصورکرد و برای هر کس بگویم می فهمد که این حادثه از عمد بوده است.
معاون امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: چه زیبا فرمانده شجاع سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران گفتند که سپاه آماده است که عربستان سعود را بیاید به ایستگاه پاسخگوی و وادار شان کند که پاسخگو باشند و همان گونه هم دیدیم که اینها که حاضر نبودند که نیروهای امدادی سازمان حج و زیارت ایران دنبال حجاج ایرانی بگردند که وظیفه آنها هم هست که بعد از حبت های حضرت آقا پادشاه وابسته سعودی پیام فرستاد که آماده ایم که همه جوره همکاری را داشته باشیم چون اینها زبان زور را می فهمند اینها زبان عقل و منطق را متوجه نمی شوند.
وی بیان کرد: آدم بایدهمه چیزش برای خدا باشد جهاد برای خدا باشد. حجاجی که با لباس احرام جان دادند اصلا حساب و کتاب از آنها گرفته نمی شود، آنها شهید هستند. آن چیز که تسکین می دهد مردم ایران و خانواده های جان باختگان را راهی خدای است . راه خدا خرج، خطر و هزینه دارد. هر کس که می خواهد در مسیر خدا قدم بردارد هزینه راه را باید بپردازد.

, IMG_5263, IMG_5263,
,
,
,
,
,
,

IMG_5290
وی افزود: امروز که ایران در مقابل دنیای استکبار ایستاده و آماده هست باید هزینه اش بپردازد، آنها که خسته شده اند و می خواهند سر به دامان آمریکا و به آمریکا دست بدهند آنها از ملت ایران جدا هستند. ملت ایران راهی را با امام بزرگوار و این رهبر شجاع و بصیرش انتخاب کرده است که در مقابل تمام دولت های استکبار تمام قد ایستادگی کند. ملت آمریکا به ایران احتیاج دارد او می خواهند با وزیر و رئیس جمهور ایران سر یک میز بنشینند وبزرگی و عظمت کسب کند.
حجت‌الاسلام‌ عبدالعلی ابراهیمی در پایان گفت: ای دولت آل سعودی چرا در منا دست به این کار زدید اینها مومن و مهمان شما بودند. وقتی کسی به سرزمین وح محرم میشود حق ندارد حتی یک پشهرا آزار دهد. ای خداوند بزرگ صبر تو زیاد است اما صبر ملت ایران کم است. چند هزار نفر از محرم و حجاج در حرم الهی و در ماه حرم به دام مرگ این آل سعود سپرند. چرا به اینها آب و امداد به زائران نرساندند آنها خادم هستند، این رسم مهمان نوازی زائران خانه خدا است، شما از نسل همان کوفه های بی مهر و سنگ دل هستید، آنها از نسل عمر سعد، شمر و یزید هستید.
انتهای پیام/ج

, IMG_5290, IMG_5290,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه