اخبار داغ

توصیف یکی از قربانیان منا در اینستاگرام اسماعیلی

توصیف یکی از قربانیان منا در اینستاگرام اسماعیلی
در این چند روز عمدا نمیخواستم باور کنم که دکتر ناصر قربان نیا هم از منا به سوی معبود و معشوقش پرکشیده است و ما دیگر از دیدار او محروم شده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر اسماعیلی حقوقدان شورای نگهبان و استاد دانشگاه های امام صادق (ع) و تهران در اینستاگرام خود، یادداشت کوتاهی دارد که به شرح زیر است: یکی از مصیبت های این روزهای جامعه حقوقی، از دست دادن استاد فقیه و فرهیخته، دکتر قربان نیا است. از همین رو شاهد هستیم که هر روز از زبان حقوقدانان و آشنایان این استاد، مطالبی از شخصیت ایشان در رسانه ها پخش می شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,
توصیف دکتر قربان نیا در اینستاگرام دکتر اسماعیلی
 
, توصیف دکتر قربان نیا در اینستاگرام دکتر اسماعیلی,
,

در این چند روز عمدا نمیخواستم باور کنم که دکتر ناصر قربان نیا هم از منا به سوی معبود و معشوقش پرکشیده است و ما دیگر از دیدار او محروم شده ایم. اما ظاهرا چاره ای نیست و باید تسلیم بود. قربان نیا استاد برجسته حقوق و دانش و منش آموخته موفق حوزه بود. اما مهمتر از اینها تجسم اخلاق و کرامت انسانی بود. هر وقت یاد او می افتادم بلافاصله مفهوم تواصع و متانت و فرزانگی در ذهنم نقش می بست. امیدوارم مرا در قیامت هم از مهربانی و باوفایی اش بی نصیب نگذارد. تلفن خداحافظی اش را که به خاطر می آورم شعله این امید در دلم زبانه می کشد. اسکنه الله فی بحبوحات جناته.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه