اخبار داغ

چرا مرگ بر آمریکا؟

چرا مرگ بر آمریکا؟
مرگ بر آمریکا، شعار نیست که شعور است. مرگ بر آمریکا چند حرف و کلمه نیست که پاسخ به چند مثنوی، ترور، جنایت، کودک کشی، ددمنشی، حمایت از نفاق، نفت دزدی و از همه مهمتر ایستادن در برابر ظلم ظالمی همآره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه ضد استکباری شیطان بزرگ، از همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ۵۷ در گوشه شرقی بین النهرین، جهان و سیاست هایش به یکباره تغییر و چرخشی استکبارگونه را تدبیر کرد تا شاید بتواند از وقوع رویدادی متفاوت و خدامحورانه جلوگیری کند.
رویدادی که رهبریش را امام آینه ها عهده دار بود و سربازان و مدافعانش مردمانی بودند که ستوه هزاران سال سلطه و طاغوت؛ رگ های گردنشان را در خروش شعاری متورم می کرد که مرگ بر آمریکا گل سرسبدش بود ، تا امروز هم، همان شعار با همان تورم بالا ادامه داشته باشد و ذره ای از رسایی و بلندایش کم نشود.
اگر دیروز شاه و منافقان و تروریست های شرق و غرب را حمایت کردند امروز هم همان کار را رها نکرده اند و حتی پشت سرشان و در جلساتشان به نشان حمایت می نشانند و دوربین ها هم عکسشان را می گیرند و در دیگر سو سگ نگهبانشان زخمی هایشان را در بیمارستان هایشان تیمار می کنند.
اما بازهم عده ای در همین کشور خودمان هم نمی فهمند.
نمی فهمند همه این بدبختی ها به خاطر همان آمریکاست که به گفته چامسکی آمریکایی بیشتر از ۱۲۰ پایگاه نظامی و اتمیش در جای جای جهان یک تهدید است و همین ها و همان نافهم ها ایران را تهدید می دانند!
مرگ بر آمریکا، شعار نیست که شعور است. مرگ بر آمریکا چند حرف و کلمه نیست که پاسخ به چند مثنوی، ترور، جنایت، کودک کشی، ددمنشی، حمایت از نفاق، نفت دزدی و از همه مهمتر ایستادن در برابر ظلم ظالمی همآره است.
مرگ بر آمریکا امروز مرگ بر خود شیطان یعنی همان منکر بزرگ است. شیطان بزرگی که هیمنه پوشالیش روز به روز همچون آل سعود زیردستش رو به زوال گذاشته و شمارش معکوس ۲۵ سال نگهبانی سگ هارش آنقدر دست پاچه اش کرده که اتفاقی با مسوول کشور انقلاب کرده خودمان هم دست می دهد تا شاید بتواند اندکی به عمر و امنیت ۲۵ سال مانده کشور جعلی ساخته خودش بیفزاید!
استعمار و استکبار، واژگانی آشنا هستند که سال ها بدون هیچ نگرانی ادامه راه می دادند و کسی را یارای ایستادن روبرویشان نبود. امروز همان شعار یادگار امام جواب داده و به فرجام رسیده است.
فرجامی که آثار و برکاتش از شمال آفریقا تا جنوب چین و آسیا را در نوردیده و حتی تنه به تنه جنوب امریکا هم زده است.
فرجامی که تعبیرش خواب مستکبران را آشفته کرده و محکومیت به پاسخی سخت و خشن را انتظار همیشگیشان کرده است.
یکی از دست آوردهای انقلاب اسلامی در قالب شعار، همین جمله تاریخی است که مردم در ابتدای شکل گیری این نهضت اسلامی به تبعیت از امامشان و در پی بیانات این شخصیت بزرگ و محوری انقلاب در باب اینکه امریکا شیطان بزرگ است، آن‌را به شعاری به یاد ماندنی و ماندگار بدل ساختند.
اما امروزه و پس از گذشت بیش از سه دهه از طلیعه شکوهمند انقلاب و با روی کار آمدن نسل سوم این مرز و بوم، رفته رفته این شعار، پایگاه مردمی خود را در معرض خطری بزرگ می‌یابد. البته این خطر نه از باب کنار گذاشته شدن این شعار از جانب مردم است- چرا که همچنان در بسیاری از گردهمایی‌های مردمی ملاحظه می‌شود که این جمله در رأس نگاه استکبار ستیزی مردم قرار دارد- بلکه خطری که کشور و مردم این سرزمین را به شدت تهدید می‌کند فراتر از این ظاهر شعاری این جمله است و آن همانا در حد شعار ماندن این دست آورد عظیم انقلاب است.
شعار ماندنی که برخی همین را هم بر نتابیدند تا جایی که خیلی اتفاقی از راه های فرعی و اصلی همچون تماس تلفنی و قدم زدن و دست دادن و سخن گفتن از تعامل آن هم در بهبوهه فاجعه مزدوران سعودی در منا و یمن و … امروز هم به مانند دیروز یک ضرورت اجنتاب ناپذیر و قطعی است که اگر نبود همین اواخر و در دوران همین دولت اهل تعامل با بخشی از جهان رهبر انقلاب نمی فرمود: آمریکا مصداق بارز استکبارستیزی است.
_________
محمود افشاری

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیطان بزرگ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, محمود افشاری ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه