اخبار داغ

محورهای دوازدهمین جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان بسیجی اعلام شد

محورهای دوازدهمین جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان بسیجی اعلام شد
مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: دوازدهمین جشنواره علمی- پژوهشی با تشکیل دبیرخانه آغاز به کار کرد. زمان ارسال مقالات به دبیرخانه پایان دی‌ماه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سازمان بسیج فرهنگیان، محمد پایندان مسئول علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان گفت: دوازدهمین جشنواره علمی- پژوهشی فرهنگیان براساس مسائل مهم روز جامعه، فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) و تقویت روحیه پژوهشگری در فرهنگیان و ارتقای سطح دانش و تولید علم، از 15 مهرماه با تشکیل دبیرخانه کار خود را آغاز می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این جشنواره با اعلام رسمی به استان‌های 32 گانه کشور و تشکیل دبیرخانه جشنواره در استان ها رسمیت پیدا کرده و بر اساس زمانبندی که به استان ها اعلام می شود تا پایان دیماه 94 برابر سهمیه‌ای که به استان ها اعلام می‌شود، مقالات به دبیرخانه کشوری ارسال خواهند کرد.

,

به گفته پایندان محورهای دوازدهمین جشنواره علمی – پژوهشی فرهنگیان بسیجی عبارتند از: وظایف مسئولان، مردم و معلمان و .... در ارتقاء شأن و منزلت معلم، چالش های اجرای سند تحول بنیادین(درون سازمانی- برون سازمانی، دانشگاه فرهنگیان از آرمان تا واقعیت) ،  احساس مسئولیت معلّمی در تعلیم و تربیت اسلام، جایگاه آموزش و پرورش و معلّم در تقویت غیرت و عفت عمومی ، آموزش و پرورش، معلّم و مسائل اخلاقی جامعه، اهداف و ابعاد تحریف خط امام (ره) جایگاه آموزش و پرورش در پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی دشمن)، فضای مجازی و نظام تعلیم و تربیت (فرصت ها و چالش ها) و  اهداف و ابزار نظام سلطه در تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه است.

,

مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در مورد شیوه تنظیم مقالات تاکید کرد: پژوهشگران فرهنگی بسیجی باید بر اساس شیوه نامه‌ای که به استان ها ارسال می شود یا درسایت سازمان بسیج فرهنگیان به آدرس cbo.ir بارگذاری می‌شود، مقالات را تنظیم و به کانون‌های بسیج و سازمان بسیج فرهنگیان استان‌ها برابر زمان تعیین شده تحویل دهند.

,

وی درباره هیات داوران ادامه داد: هیات داوران جشنواره از اساتید دانشگاه شهید رجایی تهران با دارا بودن سوابق پژوهشی انتخاب و به ارزیابی مقالاتی که به سطح کشور راه پیدا کرده‌اند، خواهند پرداخت.

,

پایندان گفت: در دوره گذشته این جشنواره 4652 مقاله به دبیرخانه جشنواره استان‌ها تحویل شد که پیش‌بینی می‌شود در دوازدهمین جشنواره علمی - پژوهشی فرهنگیان بسیجی نسبت به سال گذشته شاهد ارائه بیش از 5000 مقاله را از سراسر داشته باشیم.

,

وی خاطر نشان کرد: پس از اعلام نتیجه و مشخص شدن آثار و مقالات برتر توسط هیئت داوران جشنواره نتیجه به استان‌ها اعلام و طی فرآیندی که متعاقبا اعلام می شود در همایشی از نفرات برتر در نیمه اول اسفند ماه 94 با اهدای جوایز نفیسی تقدیر خواهد شد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه