اخبار داغ

طاهری: مشکلات مالی پرسپولیس حل شده است

طاهری: مشکلات مالی پرسپولیس حل شده است
سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان گفت: قدر یکدیگر را بدانید و برای دل هواداران و اجرای خواسته هادی نوروزی باید تمام توانمان را برای موفقیت و قهرمانی پرسپولیس بکار ببندیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری پیش از تمرین صبح امروز در جمع سرخپوشان حضور یافت و با آنها صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به اتفاق ناگواری که به جهت درگذشت زنده یاد هادی نوروزی برای خانواده و باشگاه پرسپولیس پیش آمد و با تسلیت دوباره به بازیکنان، بر لزوم این امر تاکید کرد که انسان‌ها باید تا زمانی که در کنار هم هستند، قدر یکدیگر را بدانند و از بازیکنان خواست نسبت به یکدیگر چنین باشند.

,

وی گفت: اکنون که کنار هم هستید باید قدر یکدیگر را بدانید و اجازه ندهید مسائل کوچکی که گاهی بوجود می‌آید روی دوستی‌ها و محبت‌های شما نسبت به هم تاثیر بگذارد.

,

وی سپس ادامه داد: باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را معطوف به حل مشکلات مختلف از جمله رسیدگی به مسائل مالی تیم کرده و با اقداماتی که صورت گرفت، مشکلات مالی حل شده است. ما امیدواریم در ادامه لیگ نتایجی رقم بخورد که خواسته هواداران پرسپولیس، هادی نوروزی و خانواده او است.

,

همه ما باید برای تحقق این خواسته تلاش کنیم و مسوولیت اصلی بر عهده شما بازیکنان است، برای اینکه پرسپولیس همانطور که هادی نوروزی می‌خواست و هم قسم شدید، جام قهرمانی بگیرد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه