اخبار داغ

حرف‌های بوکسور دوپینگی

حرف‌های بوکسور دوپینگی
بوکسور تیم ملی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ‌، گفت: علاوه بر داروی سرماخوردگی، مکمل مصرف کرده‌ام که گویا تقلبی بوده و حالا نمی‌دانم مثبت اعلام شدن تست دوپینگ من به کدام یک از آنها ارتباط دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شاهینی در گفت‌وگو با فارس،‌ در واکنش به مثبت اعلام شدن تست دوپینگ‌اش پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار داشت:‌ متأسفانه پس از اینکه مطلع شدم تست دوپینگ‌ام مثبت اعلام شده؛بلافاصله پیگیری کردم که در این مدت چه داروهایی را مصرف کرده‌ام که این اتفاق رخ داده است، متأسفانه من علاوه بر داروی سرماخوردگی مکمل کربو پروتئین مصرف کرده‌ام که گویا تقلبی بوده و حالا نمی‌دانم که دلیل مثبت اعلام شدن تست دوپینگ من به کدام یک از آنها ارتباط دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه افزود:‌ مکمل کربوپروئین توسط مربیان استانی‌ام به من داده شده و گویا آنها نیز در جریان نبوده‌اند که این مکمل تقلبی است. حالا آنها پیگیر هستند و قرار است از فروشنده شکایت کنند.

,

بوکسور تیم ملی در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد این موضوع ارتباطی به مصرف داروهای سرماخوردگی داشته باشد یا خیر، گفت: متأسفانه با سرماخوردگی که داشتم داروهای آنتی‌بیوتیک مصرف کرده‌ام و حالا نمی‌دانم آنها روی مثبت اعلام شدن تست دوپینگم تأثیر داشته‌اند یا خیر.

,

شاهینی در پاسخ به این سؤال که آیا در این مدت داروهای نیروزا مصرف کرده‌ای یا خیر، گفت: به هیچ عنوان داروهای نیروزا مصرف نکرده‌ام. من تنها دو سه کیلو نیاز به افزایش وزن داشته‌ام به همین دلیل از مکمل استفاده کردم که متأسفانه مکمل تقلبی از آب در آمده است.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به خدا این اتفاق ناخواسته بوده و اصلاً نمی‌دانستم که این مکمل‌ باعث دوپینگ می‌شود. حالا هم اصلاً نمی‌دانم مثبت اعلام شدن تست دوپینگم به مصرف مکمل دارد یا اینکه به داروهای سرماخوردگی.

,

وی در پایان عنوان کرد: باید طی یکی دو روز آینده راهی تهران شوم و با مسئولان فدراسیون صحبت کنم. باید ثابت کنم که بی‌گناه هستم. امیدوارم که آنها محرومیتی برایم در نظر نگیرند. باور کنید من فقط به دنبال ورزش کردن هستم و این اتفاقات ناخواسته رخ داده است.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه