اخبار داغ

راهبردهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای حضور در مجلس دهم/

استفاده از پشتیبانی مالی "کارگزاران" و "دانشگاه آزاد" برای پیروزی در انتخابات /فتنه‌گران قانون مدار می شوند!

استفاده از پشتیبانی مالی "کارگزاران" و "دانشگاه آزاد" برای پیروزی در انتخابات /فتنه‌گران قانون مدار می شوند!
در حالی که 6 ماه تا برگزاری انتخابات در کشور زمان باقی مانده است، تمام جریان های سیاسی تلاش خود را برای ورود به عرصه انتخابات به کار بسته اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمتر از 6 ماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان زمان باقی مانده است و از این جهت گروه ها و احزاب سیاسی در کشور تمام تلاش خود را برای ورود به این مجالس و گرفتن کرسی های سیاست به کار بسته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

از همین رو اصلاح طلبان نیز فعالیت های انتخاباتی خود را گسترش داده اند اما هدف اصلی آنها تصاحب اکثریت کرسی های مجلس شورای اسلامی است تا بتوانند طی 4 سال آینده اهداف سیاسی خود را پیش ببرند.

,

 

,

این روزها جریان اصلاح طلب پس از آسیب شناسی انتخابات ادوار گذشته و بررسی دلایل شکست خود در انتخابات به این نتیجه رسیده است که می بایست علاوه بر تهران و مراکز استان ها برنامه خاصی را برای شهرستان ها و حوزه های انتخابیه در سراسر کشور تدوین کند.

,

 

,

از همین رو اقدام به راه اندازی شوراهای مشورتی، هماهنگی و ... در شهرستان ها کرده است تا اصلاح طلبان در شهرستان ها برای تحقق اهداف این جریان به یک انسجام مطلوب دست پیدا کنند.

,

 

,

برخی از راهبرد های انتخاباتی اصلاح طلبان برای حضور در مجلس دهم به شرح زیر است:

,

 

,

- وانمود به نزدیکی گفتمان اصلاح طلبی به پیامبر(ص)، امام حسین(ع)، مشروطه خواهان و اصلاحات خاتمی برای همراه کردن افکار عمومی با خود

,

 

,

- تلاش برای تطهیر چهره خود از فتنه و بالابردن هزینه برخورد نظام با آنها از طریق: همراه نشان دادن خود با ولایت فقیه، قانون گرایی، متخصص، متعادل، با فرهنگ، کارآمد و... در کنار تضعیف و تخریب اصولگرایان با معرفی برخی اصولگرایان به این صورت که آنها افرادی غیر کارآمد، دچار فساد اقتصادی، افراطی، ضد قانون و بی فرهنگ هستند.

,

 

,

- استفاده از ظرفیت برخی اصولگرا نمایان همچون علی مطهری، لاریجانی، ناطق نوری و ... برای همراه کردن برخی اصولگرایان با خود.

,

 

,

- تلاش برای نزدیک کردن خود به نهادها و افراد ارزشی همچون: (سپاه، بسیج، ائمه جماعات و ...) جهت جلب حمایت آنها با خود.

,

 

,

- استفاده از تجربه انتخابات ریاست جمهوری سال 92 این جریان (که همان اتحاد حداکثری برای پیروزی قطعی است) برای سایر انتخابات آتی، با فراهم نمودن بسترهای لازم برای تحقق این تجربه از طریق: اتحاد بین احزاب از طریق (شورای هماهنگی) و اتحاد بین افراد از طریق (شورای مشورتی) تا سطح شهرستان‌ها و رفع اختلافات آنها از طریق شورای راهبردی.

,

 

,

پیروزی قطعی در انتخابات از طریق کاندیدا نمودن افرادی که در نظر سنجی ها بالاترین رای را دارد بدین صورت که نفر اول کاندیداهای اصلاح طلب کسی است که، فرد شاخص و مشهور اصلاح طلب است و در صورت رد صلاحیت به چهره های سفید می رسد.

,

 

,

استفاده از ظرفیت استانداری و فرمانداری های همسو با خود و تلاش برای تغییر استانداران و فرمانداران غیر همسو.

,

 

,

جلب آراء خاکستری و همراه کردن اقشار مختلف جامعه با خود همچون: دانشجویان و دانشگاهیان،فرهنگیان هنرمندان،جوانان،زنان،اقوام، NGO و... با خود.

,

 

,

تقویت منابع مالی همچون (معادن و شرکتهای اقتصادی) و استفاده از پشتیبانی های مالی حزب کارگزاران و دانشگاه آزاد و استانداری و فرمانداری ها.

,

 

,

احیای احزاب منحله مشارکت و ... از طریق احزاب جدید همچون (حزب اتحاد ملت ایران و...)

,

 

,

اصلاح طلبان با افزایش تحرکات و اقدامات خود در تمامی حوزه ها بخصوص در آموزش و پرورش، دانشگاه ها، اصناف و .....و مهندسی افکار عمومی با استفاده از توافق هسته ای تلاش می کنند به هر نحو ممکن پیروز انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی باشد.

,

 

,

لذا در آینده این جریان برای اصلی ترین هدف انتخاباتی خود یعنی رسیدن به کاندیدای واحد و بدست آوردن اکثر کرسی های مجلس نسبت به برگزاری جلسات مستمر و هدفمند اقدام می کنند.

,

 

,

اصلاح‌طلبان برنامه های خود را در سطوح مختلف اقشاری که امکان رأی دادن دارند مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و ... دنبال کرده و به شکل های مختلف فعالیت خود را در فضای مجازی هم گسترش داده اند.

,

 

,

البته باید یادآور شد که مهمترین تلاش اصلاح طلبان عبور از فیلتر شورای نگهبان بوده و برای تأیید در این شورا، نهایت تلاش خود را به کار بسته و از هر وسیله ای استفاده می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه