اخبار داغ

ایران- عمان؛پیروزی که قرار است به نوروزی تقدیم شود/ غافلگیر نشویم!

ایران- عمان؛پیروزی که قرار است به نوروزی تقدیم شود/ غافلگیر نشویم!
تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روز پنجشنبه به مصاف عمان می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روز پنجشنبه به مصاف عمان می‌رود. ملی‌پوشان ایران در صورتیکه بتوانند در عمان پیروز شوند صدرنشینی خود را در گروه تثبیت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روی کاغذ ما برنده این مسابقه هستیم. عمان اگرچه مثل ایران ۷ امتیاز دارد اما نصف ایران گلزنی کرده و دو برابر ایران گل خورده است. عمانی‌ها فقط ۵ گل زده و دو گل خورده دارند به همین دلیل در رده دوم جدول هستند. عمانی‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مقابل ایران عرض اندام کنند و خودی نشان بدهند. مسئولان فوتبال عمان حتی برای اینکه تماشاگر بیشتری را به ورزشگاه بکشانند برای تماشاگران خودرو لوکس جایزه گذاشته‌اند اما بعید است که این ترفند قدیمی عرب‌ها هم بتواند ملی‌پوشان ایرانی را متوقف کند.

,

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال آنقدر از برد تیم ملی مطمئن است که گفته ملی‌پوشان پیروزی مقابل عمان را به هادی نوروزی تقدیم خواهند کرد.

,

تیم ملی در چند روز گذشته در امارات اردو زده و به نظر می‌رسد شرایط تیم ملی مساعد باشد و به جز درگیری رسانه‌ای کی‌روش با ااعضای مستعفی کمیته اخلاق بعید است که تیم ملی مشکل حاشیه‌ای دیگری داشته باشد.

,

در آخرین بازی ایران در این مرحله تیم ملی ۳ بر صفر هند را با گل‌های سردار آزمون و مهدی طارمی( ۲گل) شکست داد و فوتبالدوستان انتظار سومین برد تیم ملی را دارند. بردی که قرار است به کاپیتان فقید تیم ملی تقدیم شود.

,

ملی‌پوشان ما تاکنون باختی نداشته‌اند و بعید است در عمان هم سه امتیاز را از دست بدهند و فقط در صورتیکه زیادی حریف را دستکم بگیرند ممکن است مثل بازی اول مقابل ترکمنستان غافلگیر شوند.

,

بازی ایران و عمان ساعت ۱۸ برگزار می‌شود دیگر دیدار این گروه روز پنجشنبه بین هند و ترکمنستان برگزار خواهند شد. دو تیمی که کمترین شانس را برای صعود دارند و گوام ۷ امتیازی در روز پنجشنبه استراحت دارد.

,

جدول گروهD

,

۱- ایران ۷ امتیاز تفاضل گل +۹

,

عمان ۷ امتیاز تفاضل گل +۳

,

۳- گوام ۷ امتیاز تفاضل گل +۳

,

۴- ترکمنستان یک امتیاز

,

۵- هند بدون امتیاز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه