اخبار داغ

دست داشتن موساد در فاجعه منا

دست داشتن موساد در فاجعه منا
دستیار ویژه رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: من دست سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را در فاجعه منا می‌بینم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، حجت الاسلام علی یونسی در همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای، جوانان و صلح جهانی اظهار داشت: این مردم بودند که در خراسان و آذربایجان که مهد پهلوانان است علیه ظلم و ستم بنی‌امیه به پاخاستند و این حکومت جبار و نژاد پرست را کنار گذاشته و ایرانیت و اسلام ناب محمدی را انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
یونسی مردم ایران را مردمانی نوع دوست و صلح‌طلب خواند و افزود: این مردم در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود همواره مخالف خشونت، ظلم و ستم بوده‌اند و اگر امروز این کشور اسلامی در کانون بحران‌های منطقه‌ای به کشوری با صلابت و امن تبدیل شده است ناشی از وجود چنین مردمانی است که البته بخشی از این امنیت به حکومت مقتدر نیز مربوط می‌شود.
,
 
,
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه جهان امروز به شدت نیازمند اخلاق پهلوانی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که در این جهان پرآشوب همواره منادی وحدت، نوع دوستی و صلح و صمیمت بوده و همیشه از جهان عاری از خشونت طرفداری کرده است.
,
 
,
یونسی با بیان اینکه حیات و وجود رژیم جعلی صهیونیستی در ایجاد جنگ و خشونت در خاورمیانه است، گفت: این رژیم منحوس تلاش دارد تا بین ملت‌های اسلامی تنش ایجاد کرده و آنها را نسبت به یکدیگر بدبین کند.
,
 
,
وی مخالفت اسرائیل با توافق هسته‌ای ایران با گروه 5+1 را نیز در همین زمینه ارزیابی کرد و افزود: این رژیم به هیچ عنوان نمی‌خواهد این توافق به سرانجام برسد زیرا که همیشه به دنبال تنش در منطقه و به جنگ کشاندن جمهوری اسلامی ایران بوده است. بر همین اساس اسرائیل تمام توان و تجهیزات خود را به کار می‌گیرد تا به هر نحو ممکن پای ایران را به جنگی در منطقه باز کند، چون ادامه حیات خود را در چنین سیاست‌هایی می‌داند.
,
 
,
وی اضافه کرد: متاسفانه تعدادی از کشورهای منطقه نیز در دام اسرائیل افتاده و همچون کنگره آمریکا به آلت دست صهیونیست‌ها تبدیل شده‌اند تا تحت هر شرایطی اجرای توافق هسته‌ای را به بن بست بکشانند.
,
 
,
یونسی، حضرت علی (ع) را الگوی تمام عیار پهلوانان و قهرمانان ورزشی بیان کرد که در شجاعت، سخاوت و جوانمردی همتایی در جهان نداشته و نخواهد داشت.
,
 
,
پنجمین دوره مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و همایش بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای با مشارکت و میزبانی شهرداری تبریز و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در تبریز برگزار می شود.
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه