اخبار داغ

با تعطیلی 25 واحد صنعتی در تنگستان؛

کفگیر بودجه دولت در استان بوشهر به ته دیگ خورد

کفگیر بودجه دولت در استان بوشهر به ته دیگ خورد
25 واحد تولیدی صنعتی در شهرستان تنگستان بدلیل عدم اختصاص بودجه حمایتی از سوی دولت تدبیر و امید تعطیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، تعطیلی 25 شرکت و کارگاه های کوچک در شهرستان تنگستان آمار بیکاران این شهر را به بیش از 90 درصد رساند بطوریکه این شهرستان بیشترین آمار بیکاری را در استان بوشهر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما،,

, ,

اما آیا استاندار دولت تدبیر و امید و نمایندگان استان ترتیتی برای این معضل اتخاذ کرده اند؟! صد البته که نه، و تنها چاره کار تزریق پول به صاحبان این شرکت ها وکارگاه ها است که متاسفانه با به ته دیگ خوردن کفگیر دولت در استان، اختصاص بودجه و اعتبارات به این کارگاه ها امکان ندارد .

,

, ,

چقدر به دلمان صابون مالیده بودیم که دست دلالان در رابطه های بانکی از دامن مردم کوتاه می شود و معضل سرگردانی مردم برای دریافت وام های ضروری و تجهیز کارگاه های کوچک برطرف می شود.

,

اما انگار نه انگار که باید همین طور آرزو به دل بمانیم تا شاید دری به روی پاشنه ای بدون سر و صدا بچرخد و روزنه ی امیدی به رویمان باز شود .

,

, ,

وقتی به این موضوع فکر می کنیم که استان بوشهر قطب اقتصاد کشور و مبنع گاز و نفت خاورمیانه، با چنین معضلی روبه روست نتیجه می گیریم که سیستم مدیریتی استان همان سیستم حسینعلی خانی است که هر چه پیش آید خوش آید .

,

, ,

آقایان و مسئولین تولید برنامه های شبکه های استانی بوشهر شما را به خدا که این برنامه های شونشینی و بخش خبرها و در شهر گذری و نظری به روند بیکاری جوانان استان در شهر های مختلف به ویژه شهرستان تنگستان که با بی مهری مضاعف مدیران استانی و نمایندگان محترم در مجلس رو بر دست بزنید و پای درد دل آنها را بشینید.

,

 نسل های دهه شصت و هفتاد در این شهرستان چه گناهی مرتکب شده اند که باید صد در گریبان آینده نامعلوم خود باشند شما را به هر مقدسی که می پرستید چاره ساز شوید، نه چاله ساز برای مردم این شهر نشوید.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه