اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس:

نامه 4 وزیر به روحانی تهدید مجلس برای تصویب برجام است

نامه 4 وزیر به روحانی تهدید مجلس برای تصویب برجام است
عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: نامه 4 وزیر دولت یازدهم به رئیس جمهور در حقیقت تهدید مجلس به تصویب برجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی الرضا ثروتی ، عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس در گفتگو با  اترک نیوز  اظهار کرد:  این نامه نگاری در حقیقت پیامی به مجلس و جامعه بود که اگر برجام تصویب نشود اقتصاد دچار مشکل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اترک نیوز,
ثروتی افزود: انتشار این نامه در حالی صورت می گیرد که از یک سال گذشته اعلام می کنیم باید رکود موجود در کشور را جدی بگیریم.
,
وی تاکید کرد: دولت یازدهم توانست تورم را مهار کند اما نحوه مهار تورم به گونه ای بوده که سبب تشدید رکود در جامعه شده چراکه دولت نقدینگی را در جامعه کاهش داد.
,
نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان،راز و جرگلان در مجلس بیان کرد: همه اقتصاددانان معتقدند برای رونق اقتصادی باید نقدینگی افزایش یابد و در این صورت اگرچه تورم وجود خواهد داشت  اما شاهد رونق اقتصادی نیز خواهیم بود.
,
ثروتی گفت:  به عنوان نمونه می توان به اقتصاد آمریکا اشاره کرد بطوریکه این کشور هم اکنون بدهکارترین کشور دنیا است اما اقتصادش در حال پیشرفت است، اما رویکرد دولت یازدهم کاهش نقدینگی در جامعه است که این شرایط سبب ایجاد رکود در جامعه شده است.
,
وی اضافه کرد: وزرای اقتصادی دولت حاضر به اعتراف اشتباه خود نیستند چرا که سیاست های اشتباه دولت باعث ایجاد رکود شده است.
,
وی شروع رکود را از بخش مسکن دانست و گفت: اگر دولت بخش مسکن را فعال کند بسیاری از معضلات بیکاری حل شده و کشور تا حدود زیادی از رکود خارج می شود.
,
عضو کمیسیون برنامه ریزی و بودجه مجلس تصریح کرد: پیام،  نامه 4 تن از وزرای دولت به رئیس جمهور در حقیقت تهدید مجلس به تصویب برجام بود.
,
ثروتی گفت: دولتمردان با این کار قصد دارند بگویند اگر برجام تصویب نشود اقتصاد چنین و چنان می شود در حالی که راه حل مشکلات اقتصادی کشور جدی نگرفتن بحث اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری چندین سال است مطرح می کنند.
,
وی تصریح کرد: رکود بیش از یک سال است که در کشور وجود دارد چطور تاکنون وزرای دولت رکود را احساس نکرده و منتقل نکردند.
,
وی خاطرنشان کرد: بیکاری فعالان بخش ساختمان و کارگران سر گذرها نشان از رکود دارد که مدتی است همه احساس می کنند.
,
 
,
انتهای پیام/پ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه