اخبار داغ

همه چی آرومه!

عضو شورای شهر رشت: نمی دانم کجا را آبگرفته است

عضو شورای شهر رشت: نمی دانم کجا را آبگرفته است
عضو شورای اسلامی شهر رشت، گفت: من خودم در زمان بارش در سطح شهر دور می زدم و نمی دانم کجا را آبگرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «دیارباران»، خیابان های شهر رشت در اولین بارندگی شدید پاییزی با آبگرفتگی و سختی در عبور و مرور همراه شد اما عضو شورای شهر رشت می گوید چنین مسئله ای را در خیابان های شهر رشت مشاهده نکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

مظفر نیکومنش در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» در پاسخ به این سؤال که چرا معابر شهر رشت در نخستین بارش پاییزی باران دچار آبگرفتی شد و عبور و مرور را در بعضی از میادین و خیابان های شهر همچون جهاد، یخسازی، فلکه گاز و ولوکس دچار مشکل کرد، گفت: من خودم در زمان بارش در سطح شهر دور می زدم و نمی دانم کجا را آبگرفته است.

, دیارباران,

وی افزود: با روابط عمومی شهرداری و شهردار صحبت کردم تا این مسئله را بررسی کنند و بینند نواقص کجاست و به سرعت در اسرع وقت برطرف کنند.

,

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: دو تا سه بار در این مسیر رفت و آمد کردم ولی شاهد این قضیه که شما می گویید نبودم و در معابر اصلی آب گرفتگی نداشتیم.

,

وی در پایان درباره ابلاغ حکم سخنگوی مجلس به وی، اظهار کرد: در کمیسیون های شورا رای گیری شده و مصوبه شورای اسلامی شهر به فرمانداری برای نهایی شدن ارسال می شود و بعد از تائید نهایی به ما ابلاغ می کنند که شما سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت هستید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه