اخبار داغ

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی:

فرمایشات مقام معظم رهبری ‌‌موضع عربستان را تغییر داد‌/نباید به دولت جنایتکار امریکا اعتماد کرد‌

فرمایشات مقام معظم رهبری ‌‌موضع عربستان را تغییر داد‌/نباید به دولت جنایتکار امریکا اعتماد کرد‌
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کارنامه سیاه آل‌سعود در برابر همه مسلمانان روشن است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد سخت و خشن موضع عربستان را تغییر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه‌قضائیه مرکز استان مازندران با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به این اجلاسیه، اظهار کرد: نقش رهبری در سر بزنگاه‌ها مانند موضع‌گیری در فاجعه منا روشن می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه چند‌ هزار مسلمان در فاجعه منا بر اثر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود جان خود را از دست دادند، افزود: عربستان حتی در تحویل جنازه کشته‌شدگان فاجعه منا کارشکنی کرد.

,

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کارنامه سیاه آل‌سعود در برابر همه مسلمانان روشن است، ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد سخت و خشن موضع عربستان را تغییر داد.

,

این مسئول با بیان اینکه عربستان و اربابانش در منطقه آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در چند روز گذشته فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است؛ بنابراین نباید به این دولت جنایتکار اعتماد کرد.

,

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه باید وضعیت قبل از انقلاب را برای مردم تبیین کنیم، تصریح کرد: جوانان امروزی از وضعیت قبل انقلاب اطلاع ندارند و روحانیون باید مشکلات قبل انقلاب و امکانات بعد از انقلاب را به مردم و جامعه بیان کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه آنچه که به نفع اسلام است باید بر زبان ما جاری شود، گفت: امیدواریم رضایت خداوند و حضرت مهدی (عج) کسب کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه