اخبار داغ

ضرغامی در شهرکرد:

عوام فریبی امریکا راهی برای نفوذ در ایران است/ مذاکرات تنها بر سر مسائل هسته ای است

عوام فریبی امریکا راهی برای نفوذ در ایران است/ مذاکرات تنها بر سر مسائل هسته ای است
عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: تروریست هایی که آمریکایی ها وارد منطقه کرده اند جنایاتی را انجام می دهند که در طول تاریخ بی سابقه بوده و این مشکلات را آمریکا و ائتلاف نمی تواند حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز عزت الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دومین روز برگزاری کنگره ۲۴۰۰ شهید چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به داستان حضرت موسی (ع) اظهار کرد: همه جوانانی که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند باید بدانند در آن دوران هم حضرت موسی از افکار عمومی وحشت کرد.

وی با اشاره به اتفاقات کربلا گفت: در آن زمان هم امام حسین با یزدیان وارد مذاکره نشد چون مذاکره را نوعی ساده انگاری و ساده اندیشی می دانستند.

ضرغامی با بیان اینکه مذاکره نوعی داد و ستد است ادامه داد: افرادی که ما چه در منطقه و چه در دنیا با آنها مذاکره میکنیم همه دوست ما نیستند اما این نکته که مقام معظم رهبری تنها بر مذاکره نکردن با آمریکا تاکید دارد دلایلی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به کارشناسی هایی که در شبکه های ماهواره ای می شود تاکید کرد: در این شبکه ها فرمایشات رهبری را دوگانه قلمداد می کنند رهبر در برخی از فرمایشات مذاکره با آمریکا را صحیح می داند و در برخی دیگر غلط.

وی در ادامه گفت: باید به این افراد بگوییم اگر مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را قبول کردند تنها برای رفع مشکلات ایران هراسی در منطقه بوده و نه هیچ چیز دیگر و رهبر تنها اجازه مذاکره با ۱+۵ را داند که آمریکا هم یکی از اعضای آن است.

ضرغامی با اشاره به اصرار وزیر امور خارجه آمریکا برای مذاکره با ایران بر سر مسائل سوریه افزود: وزیر امور خارجه ایران اصرار جان کری را نپذیرفت و دلیل آن این بود که تنها اجازه مذاکره بر سر مسائل هسته ای را داشت.

وی مشکل اساسی در سوریه و یمن را خود آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: تروریست هایی که آمریکایی ها وارد منطقه کرده اند جنایاتی را انجام می دهند که در طول تاریخ بی سابقه بوده و این مشکلات را آمریکا و ائتلاف نمی تواند حل کند. 

ضرغامی به حمایت آمریکا از سربازان و تروریست های داعش در منطقه اضافه کرد: آمریکا و اروپا تروریست تربیت کرده و آن ها را وارد کشورهای سوریه و یمن می کنند تا سر مسلمانان را ببرند و شکم زنان و کودکان را پاره کنند.

وی نابودی داعش به دست آمریکا را مسخره عنوان و بیان داشت: دلایل دست دادن با مسئولان ایرانی تنها عکس گرفتن و پخش در دنیا است تا به این وسیله امید امید کشورهایی را که به ایران امید دارند را نامید سازند و این یعنی جنگ نرم.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به عوام فریبی آمریکا تاکید کرد: این عوام فریبی راهی برای نفوذ در ایران است اما ما باید بدانیم ما در حال مبازه با شیطان بزرگ هستیم.

ضرغامی با اشاره به سخن امام خمینی ادامه داد: پشتیبانی از ولایت فقیه است که باعث حفظ مملکت و نگهداری از آن می شود.

وی با اشاره به حادثه منا بیان داشت: در حالی که شهدایی روی زمین افتاده و برخی در کانتینر ها با شرایط بد نگهداری می شدند مسئولان عربستانی زیر بار پاسخ گویی به مسئولان ایرانی نبوده تا جایی که ایران برای دیدار و رسیدگی به وضعیت حجاج مجبور شدند به امیر کویت متوسل شوند.

ضرغامی با بیان اینکه در این زمان بود که سخنرانی مقام معظم رهبری و اعلام برخورد تند خشن با عربستان مطرح شد و همین تشر کوتاه باعث همکاری همه جانبه مسئولان عربستانی با ایران شد.

وی حضور رهبر در کشور را نعمتی بزرگ دانست و ادامه داد: این نعت را خدا به ما داده تا در برابر شهدا سربلند باشیم.


انتهای پیام/ف

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه