اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مسئولان با دست دادن به آمریکایی ها از خصومت قدیمی آنها غافل نشوند!

مسئولان با دست دادن به آمریکایی ها از خصومت قدیمی آنها غافل نشوند!
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه رهبر انقلاب با حساسیت به موقع نسبت به نفوذ آمریکایی ها واکنش نشان دادند، گفت: مسئولان باید عمق موضوع را درک کنند که دست دادن با آمریکایی ها منجر به این نشود که از موضوع اصلی که خصومت غربی ها و آمریکایی با نظام جمهوری اسلامی ایران است غافل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عوض حیدر پور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا ممنوع است، گفت: طی ماه های گذشته ۲ پدیده رخ داد که اولین آن امضا توافق نامه هسته ای و دیگری دیدار و دست دادن وزیر خارجه کشورمان با اوباما در سازمان ملل و نشست هایی که در خلال توافق با آمریکا بوجود آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار تهران نیوز ,

وی با بیان اینکه آمریکایی ها از این موارد خوشحال و ذوق زده شدند از این رو رهبر انقلاب با حساسیت به موقع نسبت به این مهم واکنش نشان دادند، اظهار کرد: ایشان نگران نفوذ آمریکایی ها هستند زیرا آنها دشمن هستند.

,

حیدر پور با تاکید براینکه کشورمان و آمریکایی ها در ۲ جبهه متقابل قرار دارند و از این رو آمریکایی ها برای مبارزه با ما در مبحث جنگ نرم و اقتصادی سرمایه گذاری بزرگی کرده اند، تصریح کرد: آنها به گونه ای حرکت کنند که نسل های آینده را تغییر دهند تا بتوانند ارتباط مستقیم تری با کشورمان داشته باشند زیرا می دانند کسانی که امروز بر سر کار هستند بچه های انقلاب هستند و خصومت های آمریکایی ها را درک کرده اند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: کشورمان هواداری رسمی خود از مقاومت اسلامی را اعلام کرده و پشتیبانی معنوی و مادی از این امر را در دستور کار قرار داده و این موضوع دقیقا در مقابل هدف آمریکایی ها است.

,

وی ضمن یادآوری اینکه کشورمان صهیونیست ها را مصیبت منطقه می داند در صورتی که صهیونیست ها دوست آمریکایی ها هستند، ادامه داد: ما باور داریم که آمریکایی ها در منطقه اقدام به جنگ های نیابتی بر علیه کشورمان کرده اند و وقتی مشاهده کردند حریف جمهوری اسلامی نمی شوند از افغانستان و عراق خارج شدند.

,

حیدر پور با تاکید براینکه رهبر انقلاب با توجه به این سابقه با هوشیاری واکنش نشان دادند، افزود: دست دادن سر میز مذاکره با آمریکایی ها ایراد ندارد ولی مسئولان باید عمق موضوع را درک کنند که دست دادن ها منجر به این نشود که از موضوع اصلی که خصومت غربی ها و آمریکایی با نظام جمهوری اسلامی ایران است غافل شوند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان یادشان باشد که دشمنی آمریکایی ها در ابعاد مختلف است و آنها خصومتشان را پیش از این اعلام کرده بودند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه