اخبار داغ

وقتی به رگ قدرت پراید برخورد:

پرایدی با قدرت کامی کازه در لاهیجان +عکس

پرایدی با قدرت کامی کازه در لاهیجان +عکس
ظهر امروز یک دستگاه پراید با دیوارهای حاشیه میدان دکتر حشمت برخورد کرد و بخش قابل توجه ای از این میدان را فرو ریخت تا ثابت کند چیزی از کامیکازه کمتر ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، ظهر امروز یک دستگاه خودروی پراید به دلایل نامعلوم با حاشیه میدان دکترحشمت لاهیجان برخورد کرد. خوشبختانه در این حادثه تک سرنشین خودرو آسیبی ندید، اما سوای اینکه شاید این برخورد یک تصادف ساده بوده و هر روز در میادین مختلف شهرهای کشور رخ می دهد، می توانیم به قدرت باور نکردنی پراید در تخریب حاشیه میدان دقت بیشتری داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان»,

پرایدی که با تحریم خرید خودرهای صفر داخلی انگار به رگ غیرتش برخورده و هر روز در یک نقطه از کشورمان به خودنمایی و هنرنمایی هایی مشغول است تا تمامی ظرفیت خود را در معرض دید منتقدان خودروهای داخلی و به تعبیر یک مسئول دولتی خائنان به کشور قرار دهد.

,

این همسفر مطمئن جاده ها ، یک روز در جنوب کشور هوس خرما می کند و سوار بر درخت نخلی می شود تا به آرزوی خود برسد، روز دیگر قدرتش را به رخ شتر بخت برگشته می کشاند و امروز هم ما را به یاد کامیکازه و اسکادرانان ژاپنی می اندازد که در سال های انتهایی جنگ جهانی دوم خودشان را با هواپیما به ناوهای آمریکایی می کوبیدند.

,

با هم به انتظار می نشینیم تا با ادامه روند «#کمپین_تحریم_خودرهای_داخلی» طبق آمارهای رسمی خبرگزاری ها چه هنرهایی از این ماشین دوست داشتنی مشاهده خواهیم کرد و چه آپشن های پنهانی از خود را در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد داد.

,

پراید کامیکازه (۱) پراید کامیکازه (۳) پراید کامیکازه (۲)

, پراید کامیکازه (۱), پراید کامیکازه (۱), پراید کامیکازه (۳), پراید کامیکازه (۳), پراید کامیکازه (۲), پراید کامیکازه (۲),

 پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه