اخبار داغ

یادداشت/

سراب در هرکاری اول است!

سراب در هرکاری اول است!
این متن تنها نقدی بر رفتار اجتماعی مسئولین و شبه مسئولین ناکام در انتخابات است، باشد که اثری کرده و تغییری در نظر ایشان به وجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, این روزها همه منتظر رسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(علیه الثنا و السلام) هستند و حال و هوای شهرها و روستاها چه کوچک و چه بزرگ محرمی شده و طشت گذاری های هیئات مختلف رونق گرفته که شاید محل بسیار نابی برای تبلیغات باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

کاندیداهایی که نمی دانند حضورشان قطعی است، احراز صلاحیت خواهند شد یا نه و  تشنه ی قدرت، مجلس مقدس عزای حسینی را محل سودجویی سیاسی خودشان میکنند و نمونه بارز این میشوند که سراب در هر کاری اول است.

,

آری در هر کاری اولیم جز رعایت شئونات اسلامی و شیعی. وقتی سال قبل کاندیدایی را میبینیم که بی توجه به ایام و صرفاً برای تبلیغات آمده و حتی یادش رفته که پیراهن عزا به تن کند مرا یاد این جمله می اندازد.آری اولیم وقتی که هنوز تبلیغات شروع نشده و وقتی که باید با رنگ سیاه روی دیوارها بنویسیم یاحسین،با رنگ قرمز مینویسیم رای ما فلانی.

,

در حالی که نه میدانیم ایشان حضور می یابند و یا نه.اولیم وقتی که هنوز نه نام نویسی شده و نه احراز صلاحیت صورت گرفته، سفرهای تبلیغاتی مان آغاز شده و با پول اکثرا بیت المال از این شهر به آن شهر می رویم و به این و آن اول یا دوم شدنش را تبریک می گوییم.

,

اولیم وقتی که مجلس عزای حسین(ع) را به مجلس انتخاباتی و تبلیغاتی خود بدل کرده و به جای ذکر مصیبت، مداح را به ذکر ناممان مجبور می کنیم.

,

اولیم در دنیا وقتی که یک روز اصلاحات فتنه گر میشود و روز دیگر اصولگراها کاسبان تحریم.

,

اولیم در حزب باد. وقتی که روزی بودجه قطع میشود هر چه در دهانمان میچرخد نثار مسئولین میکنیم ولی به مردم نمی گوییم که آیا تلاشی برای تخصیص بودجه انجام داده ایم یانه؟

,

باشد که روزی به یاد آوریم که روزی میانه و بستان آباد شناسنامه به مهر سراب داشتند و حال ما کجاییم و این آخر صفی ها کجا؟!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه