اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

کمیته حقیقت یاب فاجعه منا را پیگیری کند/ 5 هزار سایت همسریابی دکان برای خود باز کرده اند

کمیته حقیقت یاب فاجعه منا را پیگیری کند/ 5 هزار سایت همسریابی دکان برای خود باز کرده اند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: کمیته حقیقت یاب از کشورهای اسلامی به ویژه کشورهایی حجاج آنها جان باخته اند، موضوع منا را پیگیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، حجت الاسلام شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حادثه تلخ منا اظهار داشت: تا زمانی که حکام سعودی مسئولیت خود را در حادثه منا قبول نکرده اند در خصوص این حادثه سخن خواهم گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،, ,

وی با بیان اینکه اگر یک مسلمان نیز در اثر مسامحه و عدم احساس مسئولیت آل سعود در این حادثه جان باخته بود باید همه مسلمانان جهان اعتزاض خود را اعلام می کردند، افزود: رژیم آل سعود باید پاسخگوی اعمال خود باشد.

,

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه بسیاری از حجاج مسلمان در این فاجعه تلخ تشنه از دنیا سفر کردند، خاطرنشان کرد: ماموران سعودی می توانستند حجاج با آب رسانی به موقع نجات دهند.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در این زمینه افراط و تفریط نداریم، خاطرنشان کرد: باید  کمیته حقیقت یاب مشتکل از کشورهای اسلامی به ویژه کشورهایی حجاج آنها جان باخته اند، تشکیل شده و این موضوع رها نشود.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان  با اشاره به بی مسئولیتی و بی لیاقتی رژیم آل سعود در برگزاری مراسم حج یادآور شد: این موضوع نشان داد که باید برای سال آینده برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

,

آیت الله خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات و هشدار حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در حضور نیروهای دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این بیانات چراغ راهی برای مردم به ویژه مسئولان جامعه است.

,

وی با بیان اینکه تغییر محاسبات مسئولان و تغییر افکار جوانان توطئه دشمن است که مقام معظم رهبری آشکار کردند، افزود: هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان ضروری است.

,

خطیب جمعه زنجان بیانات و منویات مقام معظم رهبری  چراغ راه برای سیاستگذاری و برنامه ریزی مسئولان عنوان کرد و گفت: هشدارهای به موقع مقام معظم رهبری سوپاپ اطمینان برای مسئولان است.

,

وی با تقدیر از عدم شرکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه کتاب آمریکا گفت: این وزارتخانه به منظور ارزش نهادن به فتوای معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به دلیل حضور سلمان رشدی،در این نمایشگاه شرکت نکر د.

,

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه ضروری است کشورهای اسلامی نیز دراین زمینه واکنش نشان داده و در این نمایشگاه شرکت نکنند، خاطرنشان کرد: حضور سلمان رشدی مرتد برنامه از پیش تعیین شده است.

,

امام جمعه زنجان اشاره به 25 ماه ذیالحجه گفت: نزول سوره مبارک هل اعطی یکی از روزهای پر افتخار در تاریخ اسلام است.

, ,

وی همچنین با اشاره به روز خانواده گفت: با تحولات زندگی ماشینی مسائل زیربنایی از جمله بنیان خانواده دستخوش تحول شده است.

,

وی بر ضرورت آسان گیری در خصوص ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: 11 میلیون جوان زیر 35 سال در کشور ازدواج نکردهاند.

, ,

خطیب جمعه زنجان بر ضرورت پا درمیانی ریش سفیدان و بزرگان در زمینه ازدواج جوانان تاکید کرد و گفت: این افراد می توانند با معرفی افراد به هم زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند.

,

وی گفت: در حال حاضر 5هزار سایت همسریابی دکان در زمینه ازدواج فعالیت می کنند که نیروی انتظامی با این سایت ها برخورد می کند.

,

انتهای خبر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه