اخبار داغ

مسئول هیئت رزمندگان اسلام فومن؛

همایش شیرخوارگان حسینی صبح جمعه ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد

همایش شیرخوارگان حسینی صبح جمعه ۲۴ مهرماه برگزار خواهد شد
میثم زادبر پیشاپیش آغاز ماه محرم را تسلیت و اظهار کرد: محرم از ماه‌های پرفضیلت، عبرت‌آمیز و معنوی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز ؛ مسئول هیئت رزمندگان اسلام فومن با اشاره به مظلومیت امام حسین (ع) خاندان و اصحاب ایشان در صحرای کربلا، تصریح کرد: مظلومیت و شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یارانش به دلیل استقرار حق به جای باطل و به فضل الهی همواره تاریخ ماندگار می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهجت نیوز,

وی، ناگوارترین واقعه کربلا را شهادت علی اصغر (ع) کودک شش ماهه امام حسین (ع) عنوان کرد.

,

زادبر از برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) در فومن همگام با سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: این مراسم در ساعت ۸ صبح روز جمعه بیست و چهارم مهر آغاز خواهد شد.

,

مسئول هیئت رزمندگان اسلام فومن یادآور شد: مراسم مذکور در مصلی نماز جمعه مسجد ولیعصر بالامحله برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) فومن حجم بالا و پرشوری از جمعیت ساکن این شهرستان را با وجود تبلیغات کم به طرف خود فرا می‌خواند.

,

این مسئول با بیان اینکه در مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) شیر و لباس سبز نوزادی برای نوزادان شرکت کننده به یاد شیرخواره ابا عبدالله‌الحسین (ع) توزیع می‌شود، متذکر شد: سخنرانی و مداحی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

,

مسئول هیات رزمندگان در پایان همچنین از برگزاری مراسم صبح عزا در تاریخ ۲ آبان یک ساعت پیش از اذان صبح(سحر عاشورا) در مسجد ولیعصر بالامحله فومن خبر داد.

,

گفتنی است باتوجه به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع) توسط هیات رزمندگان اسلام فومن درتاریخ ۲۴مهر ماه و حضور خیل عظیم عزاداران حسینی در این مراسم و با توجه به لطف محبین وارادتمندان به حضرت علی اصغر(ع) جهت اعطای نذورات مختص این مراسم ،جهت خرید لباس شیرخوارگان،پذیرایی وسایر هزینه های برپایی مراسم علاقمندان میتوانند کمکهای خود را از طریق روشهای زیر اهداء نمایند.

,

۱ – شماره حساب ۲۷۹۱۸۷۲هیات نزد بانک قرض الحسنه مهرایران شعبه فومن
۲ – شماره کارت : ۶۲۷۳۵۳۳۱۲۰۱۵۵۴۷۵
۳ – تماس باشماره ۰۹۳۳۶۸۲۶۹۰۹

,
,
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه