اخبار داغ

کاشانی خبر داد

بازی ایران و سوئد لغو شد

بازی ایران و سوئد لغو شد
مدیر تیم امید گفت: در آبان ماه در امارات دو بازی تدارکاتی خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب کاشانی در گفت و گو با رادیو ورزش اظهار داشت: همه کشورها عربی بودند و شبی که 2 بر 2 با عربستان کردیم و گفتند چون گروه ما 5 تیمی بود و قرار بود تیم پنجم حذف شود ولی همان شب نقشه عوض شد و مطمئن بودند که عربستان بیش از 2 گل به بحرین می زند اما بحرین جوانمردانه بازی کرد و نتوانست بیش از یک گل برتری داشته باشد و به این ترتیب عربستان حذف شد و یمن بالا آمد و امشب با یمن در نیمه نهایی بازی خواهیم کرد. 8 بازیکن تیم امید را در اختیار نداریم. کنعانی زادگان، نور الهی، ازمون، عزت الهی و... در اختیار نداریم با این حال امیدوارم با شکست یمن به فینال برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی غرب آسیا  در روز چهارشنبه و اردوهای آینده تیم امید برای بازی های حساس در دی ماه گفت: بله بازی ها روز چهارشنبه برگزار می شود. من باید از سازمان لیگ تشکر می کنم از تاج، بهروان، فتاحی و کاظمی خیلی ممننو هستم و همه زحمت کشیدند و برنامه جامعی برای تیم ملی امید طراحی کردیم. بازیکن نیاز به تجربه دارد بازیکنان ما در باشگاه ها کار بدنسازی و تمرین انجام می دهند  و ما نیاز به بازی تدارکتی داریم برای همین دو بازی در آبان در امارات خواهیم داشت.

,

کاشانی در مورد اینکه چرا این بازی ها در تهران برگزار نمی شود گفت: برای سفر تیم خارجی در ایران پول بلیت و اسکان را باید بدهیم و و هزینه اقامت و ترانسفر حریفان رابدهیمکه این در حد توان ما نیست برای همین در امارات بازی می کنیم و در باشگاه ایرانیان با استرالیا بازی می کنیم و با اردن یا ژاپن هم بازی خواهیم کرد. در آذرماه دو بازی در ترکیه خواهیم داشت با ازبکستان و تیم ملی ترکیه بازی میکنیم. قرار بود اواخر اذر با سوئد بازی کنیم و این تیم به المپیک صعود کرد و 28 آذر ماه قرار بود بازی کنیم که آنها عذرخواهی کردیم و قرار است در کیش با کره شمالی بازی کنیم و می خواهیم قبل از بازی های نهایی 10-12 بازی خوب داشته باشیم و با آمادگی راهی مسابقات مقدماتی المپیک شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه