اخبار داغ

به زانو در آمدن بحران در مقابل چند دقیقه باران و طوفان در مازندران

به زانو در آمدن بحران در مقابل چند دقیقه باران و طوفان در مازندران
مازندران و شهرهای متعدد آن با جمعیت بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفری، در مقابل بارندگی 12 دقیقه‌ای و بارش طوفانی هوا، دستان خود را به علامت تسلیم بلند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، در اواخر شانزدهمین روز مهرماه، بیش از 3 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت مازندران بدون آن که از قبل مطلع شده باشند، به ناگاه با باران شدید توام با طوفان و تندباد 90 کیلومتری مواجه شدند که مدیریت بحران این استان نیز نتوانست در مقابل فقدان زیرساخت‌های مناسب، کاری در جهت ایجاد امنیت مردم این استان انجام دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

بسیاری از مردم این استان به‌ویژه آنانی که سن و سالی از آنها گذشته است، می‌گویند که در عمرشان چنین صحنه بارندگی توام با تگرگ و طوفان تند را ندیده بودند و طبیعی است که چنین طوفانی خسارات زیادی را متوجه مردم و زیرساخت‌های شهرها کرده باشد و بابت آب‌گرفتگی خانه‌ها، بسیاری از اثاثیه و لوازم زندگی مردم دچار خسارت شده باشد، اما غیرطبیعی بودن این حوادث تکراری، عدم چاره‌اندیشی جدی مسئولان این استان برای این مواقع و تمهید زیرساخت‌های مناسب برای مواقع آب‌گرفتگی است که طی سال‌های اخیر همواره ریل تکرار را طی می‌کند.

این اتفاق پرخسارت در مازندران برای چندمین‌بار در سال‌ جاری است که زندگی و جان مردم این استان را مورد تهدید قرار می‌دهد و هر بار خسارات فراوانی را متوجه مردم و زیرساخت‌های شهرها و راه‌های این استان می‌کند و هر بار نیز رسانه‌ها با برشمردن نواقص شهرها، خواهان تدبیر مسئولان به‌ویژه مدیریت بحران استان می‌شوند و این بار نیز چه چیزی می‌تواند مطالبه این نوشتار باشد؟

آیا این بار هم بمانند دفعات متعدد گذشته، سکوت مسئولان و انتظار برای وقایع دیگر و عدم اعلام اقدامات برای ایجاد امنیت روانی به مردم، باید منتظر بروز حوادث مشابه دیگر بود و یا این بار ... .

امید است ظرف چند روز آینده، میزان خسارت‌های تگرگ و طوفان اخیر اعلام و روش جبران خسارت‌های وارده به مردم نیز اعلام شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه