اخبار داغ

امام جمعه بابلسر؛

این خاک دیگر جای نفوذ و استعمار نیست/ دشمن می‌خواهد عزاداری‌ جوانان ما را به انحراف بکشد

این خاک دیگر جای نفوذ و استعمار نیست/ دشمن می‌خواهد عزاداری‌ جوانان ما را به انحراف بکشد
امام جمعه بابلسر با بیان اینکه دشمنان از اسلام، شیعه، انقلاب امام و فرزندان مؤمن و شهادت‌طلب این ملت سیلی خورده‌اند، تاکید کرد: این خاک دیگر جای نفوذ و استعمار بیگانه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشهدسر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر طلابیان در همایش مشترک هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: استکبار و صهیونسم جهانی با جدیت به‌دنبال براندازی نظام مقدس ایران اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدسر, آمفی تئاتر,

وی افزود: با ناامید شدن دشمنان از همه روش‌های متعارف در جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و با هزینه پول‌های میلیاردی، امروز غرب با به‌کارگیری برخی از کشورهای مرتجع و سرسپرده، فرهنگ و دین شیعه را هدف گرفته است.

امام جمعه بابلسر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در هم‌اندیشی دشمن صهیونیستی با مدیریت امپریالسیم جهانی، همه امکانات دشمن امروز در صدد ایجاد ناامنی در منطقه و ضربه زدن به نظام و انقلاب در فعالیت هستند.

طلابیان با بیان اینکه آنها از اسلام، شیعه، انقلاب امام و فرزندان مؤمن و شهادت‌طلب این ملت سیلی خورده‌اند، تاکید کرد: این خاک دیگر جای نفوذ و استعمار بیگانه نیست.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان امروز می‌خواهند عزاداری‌های جوانان ما را به انحراف بکشند و با روش‌های مرموز و ناجوانمردانه مساجد را خالی کرده و به‌نام عزاداری و ورود خرافه، به نیت‌های پاک جوانان و جدایی مردم از روحانیت و ولایت، ریشه را بخشکانند.

امام جمعه بابلسر اذعان کرد: با بصیرت دینی و نگاه عالمانه به ولایت فقیه که در طول تاریخ خار چشم دشمن نااهل بوده، باید از بدعت و خرافه دور ماند و از حرکات و انحرافات در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی راه نفوذ را بست.

طلابیان در پایان با بیان اینکه انقلاب و ایستادگی شیعه الگوی بسیاری از حرکت‌ها و مقاومت‌های آزادی‌خواهان عالم شده است، گفت: امروز رژیم جعلی اسرائیل ترس از نابودی به‌دست حزب‌الله دارد و این نکته برای بسیاری از حق‌طلبان جهان فصل‌الخطاب است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/ج
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه