اخبار داغ

گزارش

خوزستان خاک می خورد ابتکار شعار می دهد

خوزستان خاک می خورد ابتکار شعار می دهد
"معصومه ابتکار" گفته است در سطح ملی پیگیر اعتبارات و حمایت های لازم برای مبارزه با پدیده گردو غبار هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب نیوز، "معصومه ابتکار"  درجلسه مدیریت بحران آب استان کرمان گفته است در سطح ملی پیگیر اعتبارات و حمایت های لازم برای مبارزه با پدیده گردو غبار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز،,
 
,
وی اضافه کرد  یک زاویه بحث گرد و غبار علاوه بر سلامت، بحث لطمه هایی است که به حوزه های اقتصاد، صنعت، کشاورزی و منابع طبیعی وارد می شود که این موضوع نشان می دهد باید در برخورد با این پدیده یک نگاه جامع داشته باشیم.
,
 
,
 
,
ابتکار تصریح کرد: یکی از اقدامات جدی دولت یازدهم که مورد حمایت مجلس نیز واقع شده است، بحث گرد و غبار و مبارزه با این پدیده است. خوشبختانه در حال حاضر در سطح برخی استان ها از جمله خوزستان سند عملیاتی مقابله با گرد و غبار در حال تدوین است که این گام اولیه برای مبارزه با پدیده خواهد بود.
,
 
,
 
,
این اظهارات ابتکار در حالی است که این روزها هوای خوزستان دوباره خاکی خاکی است تا آنجا که ذرات معلق در هوا در برخی از شهرها  به شش برابر حد مجاز خود رسیده است.
,
 
,
 
,
ابتکار سال گذشته پس از 2 هفته خاکستری در خوزستان بالاخره پس از فروکش کردن خاک به خوزستان سفر کرد و دلیل نیامدن را آمدن با دست پر عنوان کرد.
,
 
,
 
,
متأسفانه پس از گذشت یکسال از وعده های ابتکار و مصوبه هیات دولت در این خصوص تاکنون اعتبارات ملی برای مقابله با ریزگردها در خوزستان پرداخت نشده و این موضوع سبب نگرانی مردم و مسئولان شده که آیا بودجه مقابله با ریزگردها در سال 94 به سرنوشت بودجه سال 93 دچار می شود؟
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه