اخبار داغ

تلاش ناشیانه برای تخریب روابط ایران و روسیه

تلاش ناشیانه برای تخریب روابط ایران و روسیه
تشکیل چهار ضلع اقتدار در منطقه خاورمیانه یعنی ایران، روسیه، عراق و سوریه به منظور برخورد و مقابله بدون تعارف با پدیده ای به نام داعش این روزها حامیان مالی و معنوی این گروه تروریستی را به شدت دچار نگرانی کرده است به طوری که در اظهار نظرها عجیب و گاها ضد و نقیض آمریکا، فرانسه و عربستان هر کدام به نوعی این مستطیل اتحاد را به زیر سوال برده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خط امام ،  تشکیل چهار ضلع اقتدار در منطقه خاورمیانه یعنی ایران، روسیه، عراق و سوریه به منظور برخورد و مقابله بدون تعارف با پدیده ای به نام داعش این روزها حامیان مالی و معنوی این گروه تروریستی را به شدت دچار نگرانی کرده است به طوری که در اظهار نظرها عجیب و گاها ضد و نقیض آمریکا، فرانسه و عربستان هر کدام به نوعی این مستطیل اتحاد را به زیر سوال برده اند و گاها با دروغ پردازی و با استفاده از شیوه فرار رو به جلو قصد در ایجاد اختلال در این فعالیت مشترک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

حتی در گستاخانه ترین حالت برخی از منابع در عربستان خبر از ارسال تجهیزات برای حمایت از گروهک های معاند و تروریست منطقه داده اند و بر پیشانی آن برچسب حمایت از حقوق بشر زده اند.

,


در آخرین موضع گیری ها برای ایجاد اختلال در روند مبارزه با داعش این بار اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا مدعی سقوط موشک های روسی در ایران شد.
در انتشار این خبر که کذب بودن آن توسط ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع روسیه مشخص شد یک نکته نهفته است و آن اینکه کشورهای حامی داعش که به اصطلاح در جبهه مبارزه با داعش قرار دارند به دنبال ایجاد اختلاف بین دو قدرت منطقه ای یعنی ایران و روسیه هستند.

,
,
,
,

پیش از ورود روسیه به جنگ با داعش این پیوند نا میمون جهانی از اقدامات مستشاری ایران در سوریه و عراق ضربات سختی را پذیرفته بود و حالا با ورود بی تعارف روسیه به جنگ با داعش و تبدیل شدن این جنگ به یک جنگ تمام عیار بین المللی این اعتلاف ضد داعش بیش از پیش احساس خطر می کند؛ پس چه بهتر که با اتشار اخباری دروغین خصوصا بهره گیری از شبکه های اجتماعی، بین ملل این پیشانی دفاعی در برابر تروریسم اختلاف ایجاد کنند.

,


به هر صورت اعتلاف به اصطلاح ضد داعش برای تخریب اتحاد ایران و روسیه و عراق و سوریه از هیچ کوششی فرو گذاری نخواهند و در آینده نزدیک باید چشم انتظار اخبار دیگری از این دست باشیم.

,
,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه