اخبار داغ

به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان صورت گرفت؛

53 نفر از بازنشستگان جمعیت هلال احمراستان زنجان تقدیر شدند

53 نفر از بازنشستگان جمعیت هلال احمراستان زنجان تقدیر شدند
طی مراسمی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان از 53 بازنشسته جمعیت هلال احمراستان زنجان در محل اتاق کنفرانس شعبه زنجان تقدیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر زنجان حجت السلام والمسلمین سید اصغر موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مراسم تکریم بازنشستگان با بیان اینکه از سال ۸۶ به بعد روز ۲۵ ذی الحجه را به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان نامیده اند، اظهار کرد: علت این انتخاب شأن نزول آیه «هل اتی» در سوره الانسان که راجع به خانواده و استحکام پایه های آن است، که در روز ۲۵ ذی الحجه در شأن اهل بیت پیامبر(ص) بر ایشان نازل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی افزود: در دین مبین اسلام خانواده یکی از مهمترین ارکان جامعه محسوب می شود، پایبندی به خانواده و جلوگیری از بی بند وباری ، همچنین ارتقاء جایگاه و تحکیم بنیان خانواده، از جمله مواردیست که به آن سفارش شده است.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک روز خانواده وتکریم بازنشستگان از حضور یکایک بازنشستگان در این مراسم تشکر کردند.

,

طاهری با بیان اینکه، بازنشستگان از هیچ تلاش صادقانه ای در راه خدمت به فرزندان این مرز و بوم کوتاهی نکرده اند و هیچگاه غروب نمی کنند،تصریح کرد: بازنشستگان جمعیت هلال احمر  سرمایه های علمی و فکری جامعه محسوب می شوند و باید ارتباط خود را با جمعیت به صورت مشاور حفظ کنند.

,

طاهری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در این مراسم گفت: شما بازنشستگان اعضای با تجربه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر هستید.

,

وی خاطر نشان کرد: تجربیات گران سنگ بازنشستگان، بهترین راهنما برای یافتن راه های سریع و صحیح رسیدن به مقصد است که نه تنها در تصمیم گیری بلکه در تصمیم سازی نیز باید از این تجربیات ارزشمند استفاده کرد.

,

درپایان مراسم از همه بازنشستگان جمعیت با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه