اخبار داغ

مسی: چرا باید از باخت آرژانتین خوشحال باشم؟!

مسی: چرا باید از باخت آرژانتین خوشحال باشم؟!
ستاره آرژانتینی بارسلونا مجبور شد که بعد از منتشر کردن عکسی از خود در صفحه اینستاگرام که حرف و حدیث زیادی به دنبال داشت واکنش نشان دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا روزهای بسیار سختی را پشت سر می گذارد. او از یک طرف با آسیب دیدگی شدید مواجه شده است و تا دو ماه نمی تواند برای تیمش بازی کند و از طرف دیگر هم با فرار از پرداخت مالیات متهم شده که در صورت اثبات آن به زندان محکوم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکسی را منتشر کرد که واکنش زیادی در رسانه ها به دنبال داشت. مسی در این عکس پیراهنی را پوشیدن است که روی آن کلمه “PARIS” حک شده است و این سوال در ذهن بسیاری به وجود آمده که چرا این ستاره آرژانتینی چنین کلمه ای را به کار برده است.

,

ستاره بارسلونا در زیر عکسی که منتشر کرده بود این جمله را نوشته بود” این احساس من است”

,

حرف و حدیث درباره این کار مسی خیلی سریع بالا گرفت. بعضی نوشتند که مسی از شکست تیم ملی فوتبال آرژانتین بسیار خوشحال شده است و به همین خاطر چنین عکسی را منتشر کرده است و بعضی هم نوشتند که او به این خاطر چنین عکسی را منتشر کرده است که دوست دارد در بحث فرار از مالیات متهم شناخته نشود و زندگی او روال عادی خود را پیدا کند و از چنین فشاری راحت شود.

,

بعد از این همه بحث و هیاهو ستاره آرژانتینی بارسلونا مجبور شد که خودش واکنش نشان دهد. او دراین باره گفت: این عکسی که منتشر کرده ام هیچ ارتباطی با شکست تیم ملی کشورم ندارد. چرا باید از این شکست خوشحال باشم؟ بازی بعدی برابر پاراگوئه سخت تر است چرا که نتوانستیم در دیدار نخست به سه امتیاز برسیم. امیدوارم که حداقل در دیدار دوم به پیروزی برسیم تا شرایط برای ما آسان تر شود و از زیر این فشار خارج شویم.

,

تیم ملی فوتبال آرژانتین در نخستین بازی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با دو گل برابر اکوادور تن به شکست داد. لیونل مسی نتوانست در این دیدار به خاطر آسیب دیدگی آلبی سلسته را همراهی کند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه