اخبار داغ

معاون فرماندار جوین عنوان کرد؛

طلاق عاطفی پیامد سریال های ماهواره و ترویج فرهنگ غرب

طلاق عاطفی پیامد سریال های ماهواره و ترویج فرهنگ غرب
معاون فرماندار جوین گفت:طلاق عاطفی که امروز گریبان گیر بسیاری از خانواده ها شده است ، از پیامدهای ناگوار سریال های ماهواره وترویج فرهنگ غربی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آل نور ، معاون فرماندار جوین ،در همایش خانواده وآسیب های اجتماعی که صبح امروز در محل سالن ورزشی ذوالفقار برگزارشد، اظهار داشت:جامعه ای که از خانواده سالم برخوردار باشد، جامعه ای سالم، پویا وپرنشاط خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عادلی فر افزود:سعادت وشقاوت هر جامعه ای ارتباط مستقیم با خانواده دارد.

,

وی با اشاره به اینکه مکتب حیات بخش اسلام ارزش فراوانی برای خانواده قائل است یادآورشد: اسلام خانواده را کانون اخلاق جامعه دانسته و نوع تربیت حاکم برخانواده را به وجود آورنده روابط حاکم برجامعه می داند.

,

معاون فرماندار جوین ادامه داد:امروز خانواده داستان غم باری پیداکرده ، به طوری که در هیچ دوره ای از حیات بشر به اندازه امروز بنیان خانواده دچار انحطاط وسقوط نشده است.

,

عادلی فرگفت:غارتگرات عفت وحیا ، امروز به اسم دفاع از حقوق زن ، تلاش می کنند تا این نماد مهر وعطوفت را از کانون خانواده بیرون بکشند وآن را در جهت ارضای تمایلات نفسانی خود به خدمت بگیرند .

,

وی بیان داشت:در جنگ نرم دشمن بیشترین هجمه به سمت بنیان خانواده است واین زنگ خطری است که در جوامع اسلامی نیز به صدا درآمده است.

,

معاون فرماندار جوین خاطر نشان کرد:طلاق عاطفی که امروز گریبان گیر بسیاری از خانواده ها شده است ، از پیامدهای ناگوار سریال های ماهواره وترویج فرهنگ غرب ودورشدن از سبک زندگی اسلامی است.

,

عادلی فرخاطرنشان کرد:امروز مسئولین به تنهایی نمی توانند در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان کاری از پیش ببرند وتلاش همه آحاد جامعه را نیاز دارند.
انتهای پیام/ج

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه