اخبار داغ

آقازاده کلید واژه ای آشنا و مرسوم این روزهای محافل کشور

تفاوت آقازاده هایی که در گرمای رامهرمز پی تبلیغ دین اند و آقا زاده هایی که پی ارتشا و اختلاس اند!

تفاوت آقازاده هایی که در گرمای رامهرمز پی تبلیغ دین اند و آقا زاده هایی که پی ارتشا و اختلاس اند!
آقازاده هایی دیده می شوند که کامیون ، توان حمل پرونده ی اختلاس و ارتشا و مسائل امنیتی آنها را ندارند و به وقت رفتن به زندان در گوش خود شنونده ی دعای خیر و آرزوی ادامه خدمت رسانی به مردم ، از پدر خویش اند!!!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رامهرمزنیوز؛ شاید شناخت تاریخ و بررسی زندگی گذشتگان مصداقی برای معرفی و تعریف این اشخاص است،لقبی(عنوانی) که واسطه ی نسبت خانوادگی فرزندان بزرگان و مسئولین جوامع بشری به اشخاص اطلاق داده می شود و نوع تربیت و همچنین نحوه ی برخورد خانواده ی وی با اعمال صورت گرفته ی آقازاده ملاک تشخیص و قضاوت مردمان عصر وی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامهرمزنیوز,

 

,

تاریخ ما پر است از آقا زاده ها ،گاهی آقازاده ای برحسب منش کرامت و اخلاق اسلامی مشک بر دوش می گیرد و برای خلیفه ی زمان که از قضا غاصب جایگاه پدر خویش نیز است، سقایی می کند و آقازاده ای که روزی شاهد مجاهدت پدر خویش به عنوان اولین رزمندگان سپاه اسلام بود در امتحانی سخت و سرنوشت ساز تاریخی اولین تیر را به خیمه گاه آل الله نشانه می رود!

,

 

,

گاهی آقازاده ای عمارگونه به بیان حق و روشنگری جامعه خویش می پردازد و آبروی پدر می خرد و گاهی نیز آقازاده ای پدر خویش که شمشیر اسلام بود را از امام معصوم خود جدا می کند و به قعر جهنم جمل می کشاند...

,

 

,

آقازاده ها در عصر ما نیز زیاد دیده شده اند،آقازاده ای که در کنار پدر در سخت ترین لحظه های انقلاب ایستادو بعد از پدر ، همراه و یاور رهبر خویش تا پایان عمر استقامت کرد.

,

 

,

آقازاده هایی هم بوده اند که در مقابل پدر ایستادند ،یکی در رسانه های بیگانه و مغرض به تمسخر پدر و راه وی پرداخت و دیگری در لباس روشنفکری!! و مدرنیسته  مشغول به تفسیر به رأی اندیشه های ناب پدر شد و باعث شادی و سردادن سوت و کف قاتلان پدر شهید خویش شد.

,

 

,

اولین سوال اذهان جوامع در عصرهای گذشته و حال این بوده که چرا و چگونه این آقاراده ها به این وادی گام نهادند؟

,

 

,

شاید چشمهای بینا و وجدان های بیدار مردم به این فکر افتاده باشند که تربیت پدر و صدالبته برخورد پدر با آقازاده ی خود در زمان بروز این اعمال خیر و شر چه بوده؟!

,

 

,

گاهی پدر لباس رزم برتن آقازاده ی خود می کند تا او را راهی قربانگاه منزلت الهی و اصلاح دین جدش کند و گاهی پدری در نهایت قدرت سیاسی و اجتماعی فرزند خود را از ورود به فعالیت اقتصادی منع می کند و آقا زاده ی خود را با لباس پیامبر(ص) آشنا می کند و حتی او را از خوردن غذای بیت المال که از هزینه مردمان جامعه است منع می نماید و وی را راهی حوزه های علمیه و کسب علم و معرفت می کند .

,

و اما افسوس که کم نیستند آقازاده هایی که با نفوذ پدر سر از سفرهای خارجی و تورهای دولتی در می آورند!

,

 

,

گاهی آقازاده هایی دیده می شوند که کامیون ، توان حمل پرونده ی اختلاس و ارتشا و مسائل امنیتی آنها را ندارند و به وقت رفتن به زندان در گوش خود شنونده ی دعای خیر و آرزوی ادامه خدمت رسانی به مردم ، از پدر خویش اند!!!

,

 

,

قضاوت مردمان عصر ما در باره ی این آقازاده ها چیست؟

,

 

,

نگارنده فرصت قلم زدن خویش را غنیمت می شمارد و یادی می کند از آقازاده ای که در گرمای طاقت فرسای خوزستان و در دورافتاده ترین شهرهای کشور(رامهرمز) در پی تدریس علوم اسلامی و تقویت جوانان کشور است.

,

 

,

حضور بی مزد و با اخلاص فرزند ارشد علامه مصباح یزدی(مطهری زمان به فرموده مقام معظم رهبری) ، جناب حجت الاسلام دکتر علی مصباح از مدرسین و اساتید حوزه علمیه و عضو هیئت علمی موسسه حضرت امام خمینی(ره) در منطقه محروم رامهرمز و حضور در بین جوانان ساده زیست شهر،روزنه های امید مردم را برای نگرش به آقازاده ها عوض می کند.

,

 

,

همان آقازاده ای که برخلاف دیگر آقازاده ها ، خود را صاحب و مالک کشور نمی داند و به تبعیت از فرمایش امام خویش در پی روشنگری و تربیت جوانان کشور در مواجهه با بمباران فرهنگی و اخلاقی دشمن است.

,

 

,

چه زیباست زندگی عمارگونه این آقازاده ها وقتی برگلیمی ساده می نشینند و به جای اسکی سواری و خوش گذرانی در سد لویزان و صد البته به جای خوردن ساندویچ در میدان ونک(بخوانید اقدام علیه امنیت ملی و ایجاد تشنج در جامعه)مشغول تحصیل در مکتب اخلاق و زندگی طلبگی خود هستند و برای آقازاده های سرافراز تاریخ آبرو داری می کنند.

,

 

,

ولعاقبه للمتقین

,

یادداشت//محمدمهدی مهدوی

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه