اخبار داغ

مدیر کمیته امداد سبزوار خبر داد؛

تکمیل 20پروژه عمرانی در سبزوار ازمحل جمع آوری وجوهات زکات

تکمیل 20پروژه عمرانی در سبزوار ازمحل جمع آوری وجوهات زکات
مدیر کمیته امداد سبزوار از ساخت و تکمیل بیش از 20 پروژه عمرانی از محل جمع اری و وجوهات زکات در شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین کرابی در گفتگو با بصیر سبزوار با اشاره به آثار و برکات پرداخت زکات در جامعه اظهارداشت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 9میلیارد و 752میلیون ریال مبلغ پرداختی وجوهات زکات توسط مردم سبزوار به این نهاد بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی بیان اینکه پرداخت این مبلغ سبب ساخت و تکمیل بیش 20پروژه عمرانی در سطح روستاهای شهرستان شده است تصریح کرد: پروژه هایی از قبیل مدرسه، مسجد،سوله ورزشی و خانه عالم  در روستاها به سبب پرداخت زکات کامل شده و به بهره برداری رسیده است.

,

 

,

کرابی رقم پرداختی زکات در شش ماه نخست سال گذشته را در حدود یک میلیارد و 607میلیون رایل عنوان کرد و ادامه داد: برگزاری جلسات هماهنگی و اجرای کارههای فرهنگی در زمینه پرداخت و آثار زکات افزایش 9برابری پرداخت زکات را در پی اشته است.

,

 

,

وی با اشاره به جلسات با شورای زکات شهرستان و اقدامات فرهنگی در این زمینه عنوان کرد: در سال گذشته و ابتدای سال جاری در حدود 92 میلیون ریال در خصوص افزایش سطح آگاهی مردم نسبت به پرداخت زکات هزینه شد که می توان این مبلغ را نوعی سرمایه گزاری قابل بازگشت دانست.

,

 

,

وی بابیان اینکه وجوهات پرداختی از محل زکات هر روستا در پروژه های همان روستا هزینه خواهد شد تاکید کرد: پرداخت 10 درصد کل مبلغ جمع آوری شده از محل اعتبارات کمیته امداد نیز به مبلغ افزده خواهد شد که این امر سبب ترغیب مردم برای پرداخت زکات و آبادنی روستا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه