اخبار داغ

پول نرسد از لیگ کنار می‌کشیم

پول نرسد از لیگ کنار می‌کشیم
مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی گفت: اگر پس از بازی با نساجی به باشگاه پول نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در لیگ به کار خود ادامه دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ظهراب قنبری در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال فجرسپاسی و مشکلات مالی این تیم اظهار داشت: ما شرایط خوبی داریم و برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم اما مشکلات مالی خیلی تیم را اذیت می‌کند چرا که اگر نتوانیم در یک بازی حاضر شویم 3 امتیاز را از دست می‌دهیم و از کورس عقب خواهیم افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: تاکنون حدود 180 میلیون برای باشگاه قرض کرده‌ام. آخرین هزینه‌ ما هم برای سفر به قائمشهر و دیدار مقابل نساجی در چارچوب هفته دهم است که اگر پس از این بازی به ما پولی نرسد بعید می‌دانم که بتوانیم در ادامه لیگ حاضر شویم و مجبور می‌شویم از لیگ انصراف بدهیم.

,

مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی یادآور شد: قرارداد بازیکنان ما معمولی است و نسبت به تیم‌های دیگر پول‌های کمتری دریافت می‌کنند. طی یک حساب سرانگشتی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه بلیت و هتل ما در طول فصل می‌شود. متاسفانه با یک تصمیم غیرکارشناسانه لیگ در یک گروه برگزار شد و هیچ نگاهی به بضاعت تیم‌ها صورت نگرفت. ما در استان فارس تلاش می‌کنیم تا این تیم صعود کند و حیف است که این اتفاق نیفتد. به هر حال امیدوارم تا دیر نشده مسئولان استانی فکری به حال تیم کنند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه