اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه جعفریه پیشوا ؛

برخی از مسئولین به سمت دشمن غش کرده اند/ مقابله و منازعه ما با آمریکا بعد از مذاکرات جدی است

برخی از مسئولین به سمت دشمن غش کرده اند/ مقابله و منازعه ما با آمریکا بعد از مذاکرات جدی است
مدیر حوزه علمیه جعفریه پیشوا اظهار داشت: برخی می گویند ما با آمریکا مذاکره کردیم و شعار مرگ بر آمریکا را کنار بگذاریم، در حالی که وقتی دانشجویان از رهبر معظم انقلاب سوال کردند که آیا بعد از مذاکره، ما با آمریکا مقابله ای هم داریم، حضرت آقا فرمودند اتفاقا بعد از مذاکره مقابله و منازعه ما با آمریکا جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری ندای پیشوا، حجت الاسلام و المسلمین قاسم الهایی اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بدو شروع این انقلاب جنگ و منازعه تمام عیار خود را برای براندازی این نظام طراحی کردند و پس از این که در جنگ سخت نتیجه نگرفتند جنگ نرم را طراحی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری ندای پیشوا,

 

,

مدیر حوزه علمیه جعفریه پیشوا با اشاره به تهاجم فرهنگی همه جانبه دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن عده ای را در این عرصه به شهادت رساند، اما شهادت در عرصه فرهنگی قداست ندارد؛ شهید جبهه فرهنگی ما، معتاد و زخمی این جبهه خلافکار شد.

,

 

,

وی افزود: دشمنان در جنگ فرهنگی جوانان ما را به اسارت در آوردند و به دنبال فروپاشی کانون گرم خانواده های اسلامی و ایرانی هستند.

,

 

,

امام جمعه موقت پیشوا کانون همه این توطئه ها را رژیم مستکبر آمریکا دانست و تصریح کرد: دشمن بعد از این که در بسیاری از نقشه ها و توطئه های خود علیه جمهوری اسلامی ایران ناکام شد، امروز به دنبال نفوذ در کشور ماست.

,

 

,

الهایی با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمن گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، که مقامات ارشد آمریکا می گویند که ما به دنبال تغییر در نظام ایران نیستیم ما دنبال تغییر رفتار ایرانیان هستیم.

,

 

,

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل متحد رسما اعلام می کند که من به ایرانیان تاریخ دار و با فرهنگ توصیه می کنم، اگر شعار مرگ بر آمریکا را کنار گذاشتید وضع اقتصادی شما درست می شود. مرگ بر آمریکا را از ادبیات خود دور کنید.

,

 

,

مدیر حوزه علمیه جعفریه پیشوا گفت: متأسفانه برخی از انقلابیون وارفته و فسیل شده که یک زمانی ادعای انقلابی گری می کردند چند وقت پیش مطالبی را در ارتباط با مذاکرات مطرح کردند که ما از مذاکره با آمریکا نترسیم کما این که امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) با زبیر و امام حسین (علیه السلام) با عمر سعد مذاکره کرد.

,

 

,

الهایی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود فرمودند، این آقایان یا تاریخ را درست نفهمیدند یا مذاکره را به معنای امروزی نمی فهمند.

,

 

,

امام جمعه موقت پیشوا خاطر نشان کرد: امام حسین (علیه السلام) اگر با عمر سعد مذاکره کرد، به عمر سعد نهیب زد و او را نصیحت کرد و اگر امیرالمومنین(علیه السلام) با زبیر مذاکره کرد، زبیر را هدایت کرد و زبیر از صحنه جنگ خارج شد؛ امروز معنی مذاکره این نیست .دشمن ما علمدار حرکتی برای سقوط و از بین بردن این نظام است.

,

 

,

وی با اشاره به راهبرد دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمن قصد دارد روحیه استکبار ستیزی را در بین مردم ما تضعیف کند.

,

 

,

الهایی تصریح کرد: در تشییع جنازه ابدان مطهر فاجعه منا در یکی از استان های کشور وقتی عده ای از مومنین علیه آمریکا، استکبار و آل سعود شعار دادند، بعضی از مسئولین آن شهرستان به مردم تذکر می دهند که اگر جنازه بعدی بیاید کسی حق ندارد این شعارها را بدهد؛ این قدر وا رفته، جازده، لیز خورده و غش کرده به سمت دشمن.

,

مدیر حوزه علمیه جعفریه پیشوا اظهار داشت: برخی می گویند ما این شعار را کنار بگذاریم و مذاکره کردیم و تمام شد، در حالی که وقتی دانشجویان از رهبر معظم انقلاب سوال کردند که آیا بعد از مذاکره، ما با آمریکا مقابله ای هم داریم، حضرت آقا فرمودند اتفاقا بعد از مذاکره مقابله و منازعه ما با آمریکا جدی است.

,

 

,

امام جمعه موقت پیشوا به برخی از مسئولین توصیه کرد که به دامن ملت برگردند و خاطر نشان کرد: با دست دادن با رئیس جمهور آمریکا برای خود افتخار بدست نمی آورید، بلکه ذلت است. تماس تلفنی با رئیس جمهور آمریکا افتخار آفرین نیست، اینها را به عنوان افتخارات نگوییم. مردم ما اینها را نمی پذیرند و خانواده معظم شهدا این تحقیرها را برنمی تابند.

,

 

,

الهایی تصریح کرد: ما ۲۳۰ هزار شهید و ۳۲۰ هزار جانباز و این همه عزیز را در فاجعه منا با توطئه دشمنان از دست دادیم و اینها را به راحتی نمی توانیم بپذیریم و کوتاه بیاییم. ما دشمن را محاکمه می کنیم و در مقابل آن می ایستیم و اجازه نفوذ به دشمن نمی دهیم.

,

 

,

وی اضافه کرد: اینها شعارهای اصلی انقلاب است که امام راحل از روز اول به ما آموخت و امروز مقام معظم رهبری این هدایت ها را ادامه می دهند. دست اندرکاران بیشتر توجه کنند و راههای نفود دشمن را بشناسند و در مقابل آن ایستادگی کنند.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه