اخبار داغ

به مناسبت هفته ملی کودک؛

جشنواره لالایی های کوردی «گورانییةکانی دةریا» فردا در کامیاران برگزار می شود

جشنواره لالایی های کوردی «گورانییةکانی دةریا» فردا در کامیاران برگزار می شود
اسدی اظهار داشت: در بخش مقاله تعداد17اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده اند که تعداد 3 مقاله در بخش بزرگسالان و 2 مقاله در بخش نوجوانان در بخش نهایی پذیرفته شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهو خبر؛ "مهری اسدی" دبیر اولین جشنواره لالایی های کوردی ظهر امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری این جشنواره در روز یکشنبه و در تالار ارشاد کامیاران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهو خبر,

 

,

وی در این باره اظهار داشت: با توجه به اینکه از چند ماه پیش دبیرخانه این جشنواره فعال بوده و آثاری در زمینه های فیلم، لالایی مادرانه، فیلم کوتاه و مقاله به این دبیرخانه ارسال شده است، لذا فردا روز آغازین برگزاری جشنواره با حضور شرکت کنندگان و مدعوین خواهد بود.

,

 

,

اسدی درباره تعداد آثار ارسالی اظهار داشت: در بخش مقاله تعداد17اثر به مرحله داوری راه پیدا کرده اند که تعداد 3 مقاله در بخش بزرگسالان و 2 مقاله در بخش نوجوانان در بخش نهایی پذیرفته شده اند.

,

 

,

وی اضافه کرد: در بخش لالایی نیز 33 اثر سمعی و بصری ارسال شده بود که آثار 4 نفر از اجراکنندگان پذیرفته شده و این افراد فردا کار خود را به صورت زنده ارائه می دهند.

,

 

,

مسئول کانون پرورش فکری کامیاران درباره بخش موسیقی جشنواره لالایی های کوردی گفت: در این بخش 5 گروه موسیقی به مرحله داوری آثار راه پیدا کردند که 1 گروه در بخش بزرگسال و 3 گروه در بخش نوجوان به هنرنمایی می پردازند.

,

 

,

دبیر جشنواره درباره بخش فیلم کوتاه ابراز داشت: با توجه به اینکه آثار فیلمسازانی که به جشنواره ارسال شده بود دارای فاکتورهای مورد نظر این جشنواره نبودند در این بخش منتخبی نخواهیم داشت.

,

 

,

جشنواره لالایی های کوردی تحت عنوان "گورانییةکانی دةریا" فردا ساعت 9 صبح در تالار ارشاد فرهنگسرای کامیاران آغاز به کار خواهد کرد. حضور برای عموم آزاد می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ج

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه