اخبار داغ

واحد های دانشگاه آزاد استان با تشکیل هیأت نظارت و صدور مجوز لازم برای سخنرانی ها و همایش ها دانشجویی اقدام کنند

واحد های دانشگاه آزاد استان با تشکیل هیأت نظارت و صدور مجوز لازم برای سخنرانی ها و همایش ها دانشجویی اقدام کنند
با توجه به مطالبات دانشجویان در خصوص برگزاری همایش ها و سخنرانی های انتخاباتی با یک تصمیم گیری و خرد جمعی فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را جهت برگزاری انتخاباتی پرشور هدایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیک دانشجو  دومین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور دبیر هیأت امنا  استان گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، سرپرست دبیرخانه هیأت امنا همچنین رؤسای واحد هاو رؤسای شورا های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیک دانشجو  ,

حجت الاسلام علی کریمیان، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان در این جلسه ضمن تسلیت به خانواده های داغدار فاجعه منا گفت: دانشگاهها و مراکز آموزش‏ عالی هر جامعه معرف و مبین بالاترین سطح تفکر و علم آن جامعه محسوب می‏شودو با تربیت متفکران و دانشمندان و مدیران آینده، در جهت بخشیدن به حرکتهای گوناگون فکری، اعتقادی، فرهنگی و سیاسی جامعه مؤثر خواهند بود.

, .,

, , ,

وی ادامه داد: ایفای چنین رسالت مهمی نیازمند تلاش و کوشش سازمان یافته دانشگاهیان در پرتو نظم و انضباط و قانونمندی است لذا به منظور توسعه و تشویق فعالیتها و حمایت از حقوق سیاسی و اجتماعی دانشگاهیان در چهارچوب قوانین هیأت های نظارت بر فعالیت تشکل ها را در دانشگاهها تشکیل داد.

,

دکتر کریمیان با توجه به فرارسیدن ایام پیش رو افزود: دانشگاهها در این ایام یک شور و حرارت و نشاطی مجدد خواهند یافت که یکی از مواردی که می توان به آن اشاره کرد شور و حرارت انتخاباتی است که  باعث بوجود آمدن یک نشاط جدی در همه جامعه خواهد شد لذا باید با توجه به مطالبات دانشجویان در خصوص برگزاری همایش ها و سخنرانی های انتخاباتی با یک تصمیم گیری و خرد جمعی فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی را جهت برگزاری انتخاباتی پرشور هدایت کرد.

,

, ,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، تأکید کرد: در این راستا باید هیأت های نظارت در واحد های دانشگاهی جدی گرفته شوند و با تشکیل هیأت نظارت و صدور مجوز لازم در خصوص برگزاری سخنرانی ها و همایش ها در جهت هدایت و حمایت هرچه بیشتر از جوانان اقدام کنند.

,

, ,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه