اخبار داغ

عکس نوشته/پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سردار همدانی

عکس نوشته/پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سردار همدانی
«صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صفی بلند و بنیاینی مرصوص است؛ رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه مجاهدان راه حق.»
[

به گزارش سرویس چند  رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت سردار سرافراز شهید حسین همدانی را تبریک و تسلیت گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

شهادت سردار سرافراز، شهید حسین همدانی را به خانواده گرامی و بازماندگان و دوستان و همرزمانش و به مجموعه پر افتخار سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم. این رزمنده قدیمی و صمیمی و پر تلاش جوانی پاک و متعبد خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی گذرانیدو مقطع پایانی عمر با برکت و چهره ‌ی نورانی خود را در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و در مقابله با اشقیای تکفیری و ضد اسلام سپری کرد، و در همین جبهه ‌ی پر افتخار به آرزوی خود یعنی جان دادن در راه خدا و در حال جهاد فی سبیل الله نائل آمد و فضل و رحمت الهی بر او گوارا باد.

,

صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صفی بلند و بنیاینی مرصوص است؛ و منهم من ینتظر و ما بدّلو تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه مجاهدان راه حق.

, صف استوار آرزومندان این موهبت و کمربستگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی و در سپاه و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، صفی بلند و بنیاینی مرصوص است؛ و منهم من ینتظر و ما بدّلو تبدیلا. رحمت خدا بر شهید همدانی و بر همه مجاهدان راه حق.,

 

,

, , ,

, , ,

برای دریافت در سایز  اصلی روی عکس کلیک کنید

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه