اخبار داغ

نظر جالب عضو کمیته اخلاق در مورد کی روش و فدارسیون

نظر جالب عضو کمیته اخلاق در مورد کی روش و فدارسیون
عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت:‌ گفتار تهدیدآمیز از سوی کمیته اخلاق، کی‌روش و فدراسیون فوتبال اخلاقی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله سمامی در گفت‌وگو با فارس، در مورد اینکه او هم از کمیته اخلاق استعفا داده یا همچنان عضو این کمیته است، گفت: من چند روزی در ایران نبودم و امروز از اروپا برگشته‌ام. من استعفایی از کمیته اخلاق نداده‌ام. با این حال شاید رئیس کمیته اخلاق این کار را کرده باشد ولی من شخصا استعفا نداده‌ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه امکان دارد محمدزاده از سوی او هم استعفایی نوشته باشد، گفت: نه به این شکل نیست اما واقعیت این است که ما با دکتر محمدزاده به کمیته اخلاق آمده‌ایم و اگر قرار باشد او در کمیته اخلاق فعالیت نکند اخلاقی نیست که ما بدون او کارمان را ادامه بدهیم. به هر حال باید منتظر انتخاب رئیس کمیته اخلاق باشیم. من در روزهای آینده به فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق خواهم رفت.

,

سمامی در مورد موضع تند برخی از اعضای کمیته اخلاق علیه فدراسیون گفت:‌ ما نباید موضع‌مان تند باشد. باید همه اطراف را نگاه کنیم. با موضع‌گیری تند نمی‌توان به نتیجه خاصی رسید. هر مدیری سیاست‌های خاص خودش را دارد و بر اساس آن کار می‌کند.

,

عضو کمیته اخلاق در مورد اینکه حتی یکی از اعضای کمیته اعلام کرده ما می‌توانیم کفاشیان را برکنار کنیم،‌گفت: این نحوه گفتار صحیح نیست. شاید قوانین حدود و اختیاراتی هم به ما داده باشد اما این نحوه گفتار پسندیده نیست.

,

وی در مورد چالش بین کی‌روش و کمیته اخلاق گفت: به نظرم چالش خاصی وجود ندارد. اگر موردی هست باید با گفت‌وگو حل شود و باید منطقی برخورد کنیم. اینکه فدراسیون کمیته اخلاق و یا اشخاص بخواهند موضع چالشی بگیرند صحیح نیست. هر کسی باید جایگاه خود را رعایت کند. اخلاق ابتدا باید از سوی ارکان خود فدراسیون رعایت شود.

,

سمامی در مورد اینکه اعضای کمیته اخلاق حتی تهدید به افشاگری علیه کی‌روش کرده‌اند و کی‌روش هم متقابلا چنین حرف‌هایی زده، گفت: گفتار تهدیدآمیز از سوی مربی و سرمربی تیم ملی، فدراسیون و کمیته نمی‌تواند پسندیده باشد تا زمانی که محاکم قضایی رأیی را صادر نکرده است چنین گفتاری صحیح نیست. چه در فدراسیون فوتبال چه در سایر محاکم قضایی. باید اخلاق از سوی ارکان فدراسیون فوتبال و مربیان تیم ملی رعایت شود. خود مسئولان باید به بحث اخلاق بیش از همه توجه کنند زیرا در غیر اینصورت نمی‌توانیم از سایرین انتظار رعایت اخلاق را داشته باشیم. امیدوارم مسئولان در رعایت بحث‌های اخلاقی جدی باشند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه