اخبار داغ

کفش جدید مسی فقط ۱۰۰ جفت تولید می شود

کفش جدید مسی فقط ۱۰۰ جفت تولید می شود
آدیداس برای مسی کفشی جدید طراحی کرده که فقط ۱۰۰ جفت از آن تولید شده است و ۸۹ جفتش فروخته می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آی اسپورت، تنها ۱۰۰ جفت از کفش های جدید لیونل مسی که کمپانی آدیداس برای او طراحی کرده تولید شده است و از این تعداد تنها ۸۹ جفت آن قرار است به فروش برسد. کفش های جدید لیونل مسی که به تعداد محدود تولید شده است «مسی ۱۰/۱۰» نام دارد و روز شنبه در فروشگاه آدیداس بارسلونا به فروش گذاشته شد. ما تنها ۸۹ جفت از این کفش وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آدیداس کلا ۱۰۰ جفت از این کفش تولید کرده است که یکی از آن ها به خود لیونل مسی خواهد رسید. ۱۰ جفت دیگر هم به فروش نمی رسد و به کسانی داده می شود که مسی در کمپین «منتخبان مسی» آن ها را انتخاب کند.

,

در میان این انتخاب شده ها نام جیمز ویلسون از منچستریونایتد و کندی و ژرمین بوگا از چلسی که در حال حاضر به طور قرضی در رن  فرانسه بازی می کنند هم دیده می شود. مارکوس لوپز که در تابستان من سیتی  را ترک کرد و به موناکو رفت هم یکی از انتخاب شده ها است.

,

این کفش برای بزرگداشت «اختراع دوباره نقش شماره ۱۰» طراحی شده است و تنها در سایز پای خود مسی که ۴۲ است تولید شده است. به گزارش نود، هر کفش با یک تکه چرم ناب ارائه می شود که روی آن شماره سریالش نوشته شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه