اخبار داغ

فرماندار بناب:

کمربند شرقی بناب به زودی کلنگ زنی می شود/روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی به کندی پیش می‌رود

کمربند شرقی بناب به زودی کلنگ زنی می شود/روند اجرای پروژه‌های راه و شهرسازی به کندی پیش می‌رود
فرماندار بناب به انجام مطالعات احداث کمربندی شرقی بناب اشاره و اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد کلنگ‌زنی این طرح در بناب خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انعکاس بناب، ولی‌الله فرج‌اللهی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های مربوط به حوزه راه و شهرسازی بناب با بیان اینکه به دلیل تأخیر در اجرای پروژه‌ها مسئولان شهرستان نیز نمی‌توانند پاسخگوی مطالبات مردم باشند؛ اظهار داشت: هرچند مسئولان اداره کل راه و شهرسازی تلاش‌هایی را برای تکمیل پروژه‌ها انجام می‌دهند ولی روند اجرای پروژه‌ها به کندی پیش می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب, انعکاس بناب,

وی عدم تکمیل پروژه روگذر میدان معلم را از مشکلات اساسی شهرستان نام برد و با اشاره به تزریق اعتبار لازم از منابع مختلف خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شد.

,

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به تردد روزانه هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین از محدوده میدان معلم تأکید کرد: عدم تکمیل طرح باعث ایجاد ترافیک سنگین در اکثر ساعات روز و ایجاد مشکل برای رفت و آمد خودروها می‌شود.

,

وی با اظهار خشنودی از روند اجرای طرح جاده بناب – نقده اذعان کرد: این پروژه از سمت این شهرستان پیشرفت مناسبی دارد ولی از روند اجرای طرح از مسیر آذربایجان غربی اطلاعی نداریم.

,

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به اختصاص سهمیه مناسب قیر برای آسفالت راه‌های روستایی شهرستان گفت: از این محل ۳۵۴ تن قیر برای شهرستان بناب در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۸۸ تن آن برای آسفالت ریزی راه‌های چندین روستا اختصاص یافته و ۱۶۴تن نیز در حال اقدام است.

,

فرج‌اللهی از اختصاص ۴۴۰ تن قیر برای آسفالت مسیر و محلات طرح مسکن مهر در شهرک ولی عصر(عج) بناب خبر داد و خواستار تسریع در تکمیل زیرگذر روستای روشت بزرگ شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه