اخبار داغ

در جشنواره بوسان کره جنوبی؛

موفقیت فیلمساز جوان دهدشتی در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی+ عکس

موفقیت فیلمساز جوان دهدشتی در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی+ عکس
فیلم “ممیرو” بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با فیلم هایی از کشورهای ایران، ژاپن، لبنان، هند، کره، ایران، ترکیه و قزاقستان در بخش مسابقه و اصلی جشنواره رقابت داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فیلم «ممیرو» ساخته هادی محقق که در بین هشت فیلم بخش اصلی و مسابقه بوسان شرکت دارد و در صدر انتخاب های منتقدان کره ای قرار داشت موفق شد جایزه فیپرشی(فدراسیون جهانی منتقدان) را از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

 

,

«ممیرو»دومین اثر داستانی بلند هادی محقق است که با با نگرشی به مسائل جوامع سنتی عقاید ورسومات منطقه جنوب کشور را به تصویر می کشد .

,

 

,

این فیلمساز جوان سال گذشته نیز با فیلم داستانی “او خوب سنگ می زند”در بخش بین‌الملل بیست و هفتمین جشنواره کودک و نوجوان اصفهان جایزه‌های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده بود.

,

 

,

گفتنی است فیلم “ممیرو” بعنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با فیلم هایی از کشورهای ایران، ژاپن، لبنان، هند، کره، ایران، ترکیه و قزاقستان در بخش مسابقه و اصلی جشنواره رقابت داشته است.

,

 

,

«ممیرو» به تهیه‌کنندگی سید رضا محقق و مجید برزگر تهیه شده است و سومین فیلم برزگر در مقام تهیه‌کننده است.

,

 

,

برزگر پیش از این «پریدن از ارتفاع کم» را تهیه کرده بود که موفقیت‌های بین المللی‌اش با حضور در شصتمین دوره جشنواره برلین و دریافت جایزه فیپرشی شروع شد.

,

 

,

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: هادی محقق، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، تدوین: مجید برزگر، طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش، طرح چهره پردازی: پدرام زرگر، صدابردار: علی عدالت دوست، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، مدیر تولید: حامد غلامی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: هادی دیباجی، منشی صحنه: آزاده فیروزبخت، دستیار تدوین: حمیدرضا برزگر، طراح گرافیک: طاها ذاکر، طراح جلوه های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی، عکاس: سعیده شریعتی پور، مشاور رسانه ای: اردوان زینی سوق، بازیگران: یداله شادمانی. میثم فرهومند. فاطمه بهادر. پریسا واصلی. مهیار آب روان. منوچهر اشکویی. طلوع جهانبازی، تهیه کنندگان:سید رضا محقق و مجید برزگر.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه