اخبار داغ

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران؛

برجام سناریوی نفوذ دشمن در مسائل مهم کشور است/ برخی با لابی گری موضوع برجام و گزارش آن را به حاشیه بردند/لاریجانی نقش اصلی مخالفت با گزارش برجام را ایفا کرد

برجام سناریوی نفوذ دشمن در مسائل مهم کشور است/ برخی با لابی گری موضوع برجام و گزارش آن را به حاشیه بردند/لاریجانی نقش اصلی مخالفت با گزارش برجام را ایفا کرد
مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با بیان اینکه برجام یک موضوع سیاسی برای نفوذ بیگانگان به کشور است، گفت: کمیسیون برجام از سوی خود نمایندگان تصویب شد و در یک کار تخصصی مورد بازبینی قرار گرفته است و نباید برخی با کج خلقی های سیاسی خود آن را مورد نقد قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار بویرخبر،مجتبی ثابتی با انتقاد از رویکرد برخی از نمایندگان مجلس در مورد موضوع مهم برجام گفت: متأسفانه مجلس در مورد مسئله مهمی مانند برجام تصمیم گیری خوبی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر،, بویرخبر،,

 

,

مسئله برجام مربوطه به این دولت نیست

, مسئله برجام مربوطه به این دولت نیست, مسئله برجام مربوطه به این دولت نیست,

وی با بیان اینکه مسئله برجام مربوط به این یکی دوسال نیست، گفت: جمهوری اسلامی ایران 12 است که با تمام قدرت خود در جلوی سران سلطه مقابله کرده و نخواسته است که دوباره نفوذ آنها با موضوع های مهمی مانند هسته ای در کشور باز شود.

,

 

,

تاوان استکباری ستیزی خودمان را داده ایم

, تاوان استکباری ستیزی خودمان را داده ایم, تاوان استکباری ستیزی خودمان را داده ایم,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران ابراز کرد: ما در این چند سال تاوان استکبار ستیزی خودمان را داده ایم و برای حراست از انقلابمان جلوی استکبار ایستاده ایم و نباید آن را مربوط به دولت خاصی دانست.

,

 

,

برجام سناریوی نفوذ دشمن در مسائل مهم کشور است

, برجام سناریوی نفوذ دشمن در مسائل مهم کشور است, برجام سناریوی نفوذ دشمن در مسائل مهم کشور است,

ثابتی با بیان اینکه برجام یک موضوع سیاسی برای نفوذ هموار بیگانگان به کشور است، گفت: دولت یازدهم باید بگوید اگر برجام مفهوم پیروزی دارد چرا دولت های گذشته که در این مذاکرات حضور داشت و تمام استدلال های دولت یازدهم را داشتند چرا نگفتند ما پیروز شده ایم.

,

 

,

وی برجام را نقشه شوم دشمن برای احاطه نفوذ خود در مسائل مهم کشور دانست و افزود: این موضوع خیلی هنر نیست که بگویم ما در مذاکرات سه بر دو پیروز شده ایم.

,

 

,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با بیان اینکه دولت بر این باور است که بازی خوبی کرده ولی  پیروز بازی نبوده است،گفت:نمی توان گفت بازیمان خوب بوده ولی در مقابل بازنده بازی بوده ایم.

,

 

,

دولت به دنبال تضعیف مجلس در مسائل مهم کشوری است

, دولت به دنبال تضعیف مجلس در مسائل مهم کشوری است, دولت به دنبال تضعیف مجلس در مسائل مهم کشوری است,

ثابتی با انتقاد از رویکرد دولت یازدهم در قبال برجام و ارائه آن به مجلس شورای اسلامی گفت: برجام سناریوی دولت برای تضعیف مجلس بوده که تا حدودی توانسته است این موضوع را به جلو ببرد.

,

 

,

وی ادامه داد: مسئولان دولت یازدهم در اول مخالف ارائه این طرح به مجلس بودند که  این موضوع در نوع خودش خلاف قانون اساسی بود که با تأکید مقام معظم رهبری در مورد پیگری مجلس شورای اسلامی در مورد برجام دولت مجبور به ارائه آن به مجلس شد.

,

 

,

اگر ادعادی حقوقدانی دارید چرا قانون را دور می زنید

, اگر ادعادی حقوقدانی دارید چرا قانون را دور می زنید, اگر ادعادی حقوقدانی دارید چرا قانون را دور می زنید,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران بیان کرد: دولتی که رئیس جمهور آن ادعای حقوقدانی دارند و خودش را حقوقدان می داند ، چرا طبق ضوابط قانون جلو نمی رود و حتی در بیشتر اوقات به دنبال دور زدن قانون اساسی است.

,

 

,

 ثابتی با بیان اینکه دولت یازدهم با عدم ارائه لایحه مربوط به برجام  به مجلس شورای اسلامی به دنبال بهره برداری سیاسی از مجلس شورای اسلامی است،گفت: دولت می خواهد پیامد های ناگوار آینده که با اجرای برجام به وجود می آید را به گردن مجلس بیندازد و خودش از زیر بار این پیامدها شانه خالی کند.

,

 

,

آقای رئیس جمهور بگوید، چرا هنوز لایحه برجام را امضاء نکرده است

, آقای رئیس جمهور بگوید، چرا هنوز لایحه برجام را امضاء نکرده است, آقای رئیس جمهور بگوید، چرا هنوز لایحه برجام را امضاء نکرده است,

وی برجام را نقشه دولت برای بی هویت کردن مجلس در بیبشتر امور دانست و گفت: چرا هنوز  برجامی که از سوی خود دولت در مجامع بین المللی طرح شده و امروز به مجلس رسیده است، بدون امضاء رئیس جمهور است.

,

 

,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران  به مخالفت برخی از نمایندگان همسو با دولت به کمیسیون برجام اشاره کرد و گفت: کمیسیون برجام از سوی خود نمایندگان تصویب شد و در یک کار تخصصی مورد بازبینی قرار گرفته است و نباید برخی با کج خلقی های سیاسی خود آن را مورد نقد قرار دهند.

,

 

,

کمیسیون برجام فارغ از هرگونه گرایش سیاسی به این موضوع پرداخت

, کمیسیون برجام فارغ از هرگونه گرایش سیاسی به این موضوع پرداخت, کمیسیون برجام فارغ از هرگونه گرایش سیاسی به این موضوع پرداخت,

ثابتی با بیان اینکه این کمیسیون فارغ از هرگونه گرایش سیاسی و گروهی این مسئله مهم را در چهل روز مورد بازبینی قرار داده است، گفت:این کمیسیون نشان از یک بازنگری همگانی بود.

,

 

,

دولت با لابی های نامتعارف گزارش مجلس را به حاشیه برد

, دولت با لابی های نامتعارف گزارش مجلس را به حاشیه برد, دولت با لابی های نامتعارف گزارش مجلس را به حاشیه برد,

وی با تأکید بر این موضوع که دولت با لابی های نا متعارف خود و دادن قولهای به برخی نمایندگان نزدیک به تفکرات خود در مجلس گزارش کمیسیون برجام را به حاشیه برد،بیان کرد: نشانه این لابی گری در مجلس دور زدن کمیسیون برجام و فرستادن گزارش برجام به کمیسیونی بوده که هیچ گونه ربطی به این موضوع نداشته است.

,

 

,

لاریجانی نقش اصلی مخالفت با گزارش برجام را ایفا کرد

, لاریجانی نقش اصلی مخالفت با گزارش برجام را ایفا کرد, لاریجانی نقش اصلی مخالفت با گزارش برجام را ایفا کرد,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاه های تهران با بیان اینکه آقای لاریجانی نقش اول این دور زدن را بر عهده داشته است، بیان کرد: این بحث مهم را برخی از نمایندگان مجلس از سوی خود آقای لاریجانی به کمیسیونی که اصلاً این موضوع را مطالعه نکرده است و حتی رئیس آن گفت من این متن را مطالعه نکرده ام فرستادند، که مغایر با قانون اساسی است.

,

 

,

ثابتی با بیان اینکه این موضوع نشان از یک لابی بین دولتمردان و هیئت رئیسه مجلس دارد، تصریح کرد: سئوال اینجاست که آقایانی که از برجام دفاع می کنند چرا حاضر نیستند در گفتگوهایی فنی شرکت کنند و از لحاظ فنی این موضوع را به مردم بگویند.

,

 

,

طرح یک فوریتی به منزله پیاده شدن نقشه های دشمن در کشور است

, طرح یک فوریتی به منزله پیاده شدن نقشه های دشمن در کشور است, طرح یک فوریتی به منزله پیاده شدن نقشه های دشمن در کشور است,

مسئول سیاسی بسیج دانشگاههای تهران  با انتقاد از رویکرد هیئت رئیسه مجلس در مورد برجام گفت: طرح یک فورتی به منزله پیاده شدن نقشه های آمریکا در کشور است و دشمن می خواهد با همین تفرقه ها نفوذ خود در کشور را آغاز کند.

,

انتهای پیام/ج

, انتهای پیام/ج]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه