اخبار داغ

عزتی که دستخوش تدبیر کلید شده است

عزتی که دستخوش تدبیر کلید شده است
با گذشت 2 سال و اندی از عمر دولت تدبیر و امید، روز به روز دولت در حال به قهقهرا رفتن و گذشت از عزتی است که حاصل خون هزاران شهید و تدابیر حکیمانه رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ایلام پویا، هدی علی نژاد در یادداشتی نوشت::

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام پویا,

با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و وعده های انتخاباتی این دولت، انتظارات در سطح جامعه بسیار بالا رفت و در پاسخ به این انتظارات چنین بیان شد که دولت از جوانان استفاده نکرده و در نظر دارد تا با تدبیر و تجربه پیران دوران دیده کابینه، جامعه را به ترازی بالاتر از منطقه و جهان برساند.
اما با گذشت 2 سال و اندی، روز به روز دولت در حال به قهقهرا رفتن و گذشت از عزتی است که حاصل خون هزاران شهید و تدابیر حکیمانه رهبری است.
با ورود دولت به موضوع هسته‌ای و فراموش کردن توان جوانان و نخبگان جامعه و بر اساس آمار از لحاظ رشد علمی سیر نزولی را طی کردیم و در سرمایه گذاری خارجی در کشور هم همینطور و در خصوص نرخ بیکاری هم این موضوع بر هر ایرانی و خانواده ایرانی که جوان بیکار دارد پوشیده نیست که بیکاری افزایش یافته و جوانان جویای کار همچنان چشم انتظار وعده های تو خالی دولت در این زمینه اند.
رئیس جمهور در فیلم های انتخاباتی و تبلیغاتی خود اظهار کرد که اجازه نمی دهم ایرانی به سوی دولت دست دراز کند و این دولت است که دستانش را به سوی مردم دراز خواهد کرد که البته با توزیع سبد کالا حسابی عزت مردم با عزت این سرزمین خدشه دار شد.
بازگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی از دیگر شعارهای دولت کلید بود که ظاهراً چرخش کلید اشتباهی بوده و با ویزا ندادن کشوری همچون عربستان به وزرای کلیدی دولت کلید، این عزت به کلی از بین رفت.
با درگذشت ملک عبدالله دولت اعتدال، تدبیر به خرج داد و با ارسال پیام های پی در پی تسلیت به ملک سلمان و رژیم فاسد آل سعود گوی سبقت را در سرعت پیام از کشورهای عرب نشین منطقه ربود و اکنون بعد از چند ماه و بعد از ضایعه تاسف بار منا دولت تدبیر چون رییس‌جمهور در سازمان ملل پیشنهاد جامعه عاری از خشونت را داده جرات و اجازه غرش بر سر سران رژیم سعودی را به خود نمی دهد که نکند آمریکا ناراحت شود و بعدا بگویند دولتی که پیشنهاد جهان عاری از خشونت را داد؛ از خود خشونت نشان داد.
تاریخ محملی برای ثبت عزت، اقتدار و زبونی است که هر آنچه در این دولت تا کنون در سیاست خارجی دیده شده جز ترس و زبونی نیست.
در تمام دنیا روسای دول به هنگام وقوع حادثه در کشورشان، سفر را نیمه کاره رها میکند و این را یک پرستیژ در کار خود میداند که متاسفانه دولت کلید، همچنان بدون تدبیر اسب خود را به پیش می برد و چنان سفرش را طول داد تا جناب ظریف، اوباما را در راهرو ببیند و دستی به دستان مخملیش بدهد تا شاید استارت کار انتخابات را بزند و تدبیر را در "حضور در سفر" ببیند نه "ترک حضور".
سخن در خصوص لگد زدن به عزت با عدم تدبیر دولت تدبیر زیاد است که باید کسی باشد و به دنبال عزت در جیب آمانو بگردد که با خیال راحت آمد و چرخی در پارچین زد و عزت را به جیب زد و دری هم کلید نبود چرا که کلید در جیب روحانی بود....
 
داستان عزت در دولت کلید و اعتدال ادامه دارد و هر دم از این باغ بری می رسد.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه