اخبار داغ

با استقبال استاندار اصفهان؛

رئیس مجلس سنای لهستان، وارد اصفهان شد

رئیس مجلس سنای لهستان، وارد اصفهان شد
در سفر به ایران با دکتر لاریجانی، رئیس جمهور ایران و وزیر امور خارجه ایران مذاکرات خوبی داشتیم که نتایج خوبی داشت و در حال حاضر هم به اصفهان سفر کرده ایم چرا که اصفهان یک شهر شناخته شده در لهستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، بوگدان بورو سوئیچ در بدو ورود در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی مورد استقبال استاندار اصفهان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

استاندار اصفهان در مراسم استقبال از رئیس مجلس سنای لهستان که به دعوت رئیس مجلس شورای اسلامی به ایران سفر کرده بود، با اشاره به سفر وزیر امور خارجه ی این کشور و هیئت ۱۰۰ نفره ی همراه در سه ماه قبل گفت: در آن دیدار در خصوص سرمایه گذرای لهستان در ایران ، مبادلات گردشگری و … صحبت شد که با سفر رئیس مجلس سنای لهستان به اصفهان این مباحث ادامه پیدا خواهد کرد.

بوگدان بورسویچ، رئیس مجلس سنای لهستان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در اصفهان و دیدار با زرگرپور اظهار کرد: در اروپا ضرب المثلی وجود دارد که می گوید تمام راه ها به رم ختم می شود و شنیده ایم که در مورد اصفهان نیز یک ضرب المثل و اصطلاح مشابهی وجود دارد که می گوید اصفهان نصف جهان است.

وی در خصوص هدفش از سفر به اصفهان، اظهار کرد:‌ در سفر به ایران با دکتر علی لاریجانی، رئیس جمهور ایران و وزیر امور خارجه ایران مذاکرات خوبی داشتیم که نتایج خوبی داشت و در حال حاضر هم به اصفهان سفر کرده ایم چرا که اصفهان یک شهر شناخته شده در لهستان است و مردم لهستان در سفر به ایران حتما برای بازدید از اماکن تاریخی و جذابیت های اصفهان به این شهر سفر خواهند کرد.

رئیس مجلس سنای لهستان افزود: ورود ما به ایران لحظه ای حساس بود که برجام در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
 

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه