اخبار داغ

گزارش تصویری/کنسرت ناصر چشم آذر بعد از 30 سال

گزارش تصویری/کنسرت ناصر چشم آذر بعد از 30 سال
ناصر چشم‌آذر آهنگساز پیشکسوت موسیقی سرانجام بعد از ۳۰ سال کنسرت «شب باران عشق» را در تالار وحدت با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان اجرا کرد.
[

به گزارش سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شب «باران عشق» چشم‌آذر با اجرای قطعه‌ای برای احترام به فرزندان جان‌باختگان فاجعه‌ی غم‌بار منا همراه شد او موسیقی فیلم «قارچ‌ سمی» را به یاد از دست رفتگان این فاجعه اجرا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این اجرا در چهار بخش روی صحنه رفت؛ اجرایی که با محوریت آلبوم پرمخاطب «باران عشق» برگزار شد و در عین حال موسیقی‌ فیلم‌های این هنرمند را نیز دربرمی‌گرفت.
,
 
,
این آهنگساز قدیمی در بخشی از این کنسرت گفت: امشب پس از 30 سال شاهد اجرای قطعات خودم در کنار شما نازنینان هستم. پیش از این‌که روی صحنه بیایم، فکر می‌کردم که چطور با مخاطبانم ارتباط برقرار کنم، اما وقتی شما را دیدم، اشتیاقی پیدا کردم که غیرقابل وصف است.
,
 
,
در این اجرا، قطعاتی مانند «ای نام تو بهترین سرآغاز»، «صد دانه یاقوت»، «بازباران»، «بوی ماه مهر»، «مادر من» و«توانا بود هر که دانا بود» براساس فیلم «خواهران غریب» توسط ارکستر نواخته شد. چشم‌آذر در این‌باره نیز توضیح داد:‌ این فیلم برای من خاطرات زیادی دارد که بخشی از آن هم به خسرو شکیبایی مربوط می‌شود.
,
 
,
موسیقی فیلم «قارچ سمی» نیز با سولیستی علی جعفری‌پویان و به یاد درگذشتگان فاجعه منا نواخته شد. بخش آخر این اجرا نیز به قطعات قدیمی و خاطره‌انگیز چشم‌آذر اختصاص داشت
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه