اخبار داغ

همزمان با تشدید حملات هوایی ائتلاف مبارزه با تروریسم:

موج فرار تروریستها به ترکیه

موج فرار تروریستها به ترکیه
همزمان با تشدید حملات هوایی و زمینی مشترک نیروهای ارتش های روسیه و سوریه به مواضع گروههای تروریستی تکفیری، منابع اطلاعاتی سوری از موج فرار تروریستها به مناطق نزدیک مرز سوریه با ترکیه خبر می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  همزمان با تشدید حملات هوایی و زمینی مشترک نیروهای ارتش های روسیه و سوریه به مواضع گروههای تروریستی تکفیری، منابع اطلاعاتی سوری از موج فرار تروریستها به مناطق نزدیک مرز سوریه با ترکیه خبر می دهند. بنابر گزارش رسانه های سوری، مسئولان وزارت دفاع سوریه از فرار اعضای گروههای تروریستی تکفیری داعش و القاعده به سمت مرزهای ترکیه در جریان عملیات نیروهای نظامی این کشور در استانهای رقه، حماه، ادلب، حلب و حمص خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
موج فرار تروریستها به ترکیه
, موج فرار تروریستها به ترکیه,
 
,
در همین رابطه، سخنگوی رسمی ارتش سوریه در گفت‌و‌گو با ریانووستی گفت که نیروهای نظامی این کشور با حمایت جنگنده بمب افکنهای ارتش روسیه توانستند مناطق مهمی را در استان‌های مختلف این کشور تحت کنترل خود درآورند. وی تصریح کرد: « در شهر حلب و به ویژه در درگیری‌های نزدیک فرودگاه‌ این شهر شماری از مراکز فرماندهی، انبار سلاح‌ها و تجهیزات نظامی و خودروهای نظامی داعش نابود شدند. نیروهای نظامی سوریه پس از وارد کردن خسارات سنگین به تروریست‌های داعش، کنترل بیشتر مناطق را در اختیار گرفتند.»
,
 
,
موج فرار تروریستها به ترکیه
, موج فرار تروریستها به ترکیه,
 
,
ژنرال «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه نیز امروز از مورد هدف قرار دادن شماری از مهم‌ترین مراکز گروه تروریستی داعش در جریان بمباران ۲۴ ساعته این کشور در سوریه خبر داد. سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت که در ۲۴ ساعت گذشته، جت‌های جنگنده این کشور ۵۵ ماموریت در چهار منطقه سوریه انجام داده‌اند که در جریان این عملیات‌ها، ۵۳ موضع گروه تروریستی داعش منهدم شدند.
,
 
,
موج فرار تروریستها به ترکیه
, موج فرار تروریستها به ترکیه,
 
,
 
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه