اخبار داغ

ارسال هوایی ۵۰ تن تسلیحات آمریکا برای تروریست‎های سوریه

ارسال هوایی ۵۰ تن تسلیحات آمریکا برای تروریست‎های سوریه
ایالات متحده حداقل ۵۰ تن تسلیحات و تجهیزات نظامی برای عناصر تروریستی سوریه که آمریکا آنها را «معارضان میانه‎رو» می‎خواند، از طریق هواپیما ارسال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، آمریکا از طریق هوایی دست‎کم 50 تن مهمات و تسلیحات گوناگون تحویل عناصر تروریستی سوریه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«پاتریک ریدر» سخنگوی فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه امروز(دوشنبه) در بیانیه‎ای ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که عملیات ارسال هوایی تجهیزات و مهمات به «الحسکه» واقع در شمال سوریه با موفقیت صورت گرفت.

,

پایگاه اماراتی «24» به نقل از شبکه آمریکایی «سی‎ان‎ان» گزارش داد که کمک‎های تسلیحاتی ایالات متحده از طریق هوایی و با چتر در اختیار عناصر مسلح(معارضان میانه‎‌رو) مستقر در شمال سوریه قرار گرفت.

,

بر اساس این گزارش، عملیات ارسال تجهیزات نظامی آمریکا برای عناصر تروریستی سوریه که واشنگتن آن را «معارضان میانه‎رو» می‎نامد، شب گذشته(یکشنبه‌شب) صورت گرفت.

,

در همین ارتباط، یک مسئول آمریکایی گفته که حمل و نقل تسلیحات و مهمات ارسالی توسط هواپیمای «سی-17 اس» متعلق به نیروی هوایی آمریکا انجام شد.

,

این مسئول آمریکایی که نخواست نامش فاش شود، گفته که این 50 تن شامل 112 بسته حاوی سلاح سبک و بمب‎های دست‎ساز است.

,

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور طی 24 ساعت گذشته، 55 حمله هوایی به 53 پایگاه داعش انجام داده است.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه