اخبار داغ

هانی زاده در گفت و گو با دانا:

برجام قربانی سیاست کاری در مجلس شد/انتظار می رفت برجام با تأنی و وقت بیشتری در مجلس بررسی می شد

برجام قربانی سیاست کاری در مجلس شد/انتظار می رفت برجام با تأنی و وقت بیشتری در مجلس بررسی می شد
کارشناس مسائل هسته‌ای با بیان اینکه این تصویب چالش جدی برای کشور به وجود می‌آورد، گفت: بر خلاف تشکیل کمیسیون بررسی برجام و گزارش خوب این کمیسیون، راه‌کارهایی که این کمیته ارائه داد مورد توجه قرار نگرفت و این گونه اقدامات در آینده با بن بست مواجه خواهد شد و نشان خواهد داد که حقوق ملت ایران دست خوش تعامل جناحی شده اند.
[

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل هسته‌ای در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تصویب جزئیات طرح اجرای برجام در کمتر از 15 دقیقه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و تأثیری که برجام بر مسائل کشور دارد، انتظار می‌رفت که مجلس با دقت بیشتری بر روی برجام کار کند؛ اما با شکلی که امروز مجلس، برجام را تصویب کرد، در آینده مشکلات زیادی در این خصوص به وجود خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی همچنین گفت: طرف های جمهوری اسلامی مانند کشور های 5+1 به ویژه آمریکا، ماهیت خود را در هفته های گذشته ثابت کردند و هر روز با باج خواهی های بیشتری اهداف خود را پیگیری می کند.

,

 

,

کارشناس مسائل هسته‌ای خاطر نشان کرد: مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا مبنی بر برداشت 40 میلیارد دلار از دارایی های ایران برای اتباع آمریکایی به بهانه های حقوق بشری و برخی از مسائل مطرح شده در کنگره آمریکا نشان می دهد که آمریکایی ها به این سادگی ها در مقابل خواسته‌های ملت ایران کوتاه نیامده و انعطافی از خود نشان نمی‌دهند.

,

 

,

هانی‌زاده اظهار داشت: مجلس بر اساس شناختی که از آمریکا داشت، می‌بایست ساز و کار جدیدی در این زمینه اتخاذ می کرد تا ایستادگی در مقابل آمریکا تقویت می‌شد اما تصویب این چنینی برجام در عرض کمتر از 15 دقیقه یک اقدام غیر مسئولانه بود و مجلس در برابر حقوق آینده ملت ایران مسئول خواهد بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه این تصویب چالش جدی برای کشور به وجود می‌آورد، گفت: بر خلاف تشکیل کمیسیون بررسی برجام و گزارش خوب این کمیسیون، راه‌کارهایی که این کمیته ارائه داد مورد توجه قرار نگرفت و این گونه اقدامات در آینده با بن بست مواجه خواهد شد و نشان خواهد داد که حقوق ملت ایران دست خوش تعامل جناحی شده اند.

,

 

,

این کارشناس مسائل هسته ای تصریح کرد: اقدامی مانند تصویب این چنینی طرح برجام، شأن و جایگاه مجلس را کاهش خواهد داد و برجام قربانی سیاسی کاری ها شد و انتظار می رفت بررسی برجام با تأنی و وقت بیشتری در مجلس بررسی می شد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه