اخبار داغ

استعفای سرسنگی از مدیرعاملی خانه هنرمندان

استعفای سرسنگی از مدیرعاملی خانه هنرمندان
«مجید سرسنگی» مدیرعامل خانه هنرمندان ایران از سمت خود استعفا داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، نشست شورای عالی خانه هنرمندان ایران یک شنبه 19 مهرماه در محل این خانه برگزار شد.در این نشست که با حضور رئیس و اعضای شورای عالی خانه هنرمندان ایران برگزار شد، با درخواست استعفای مجید سرسنگی که برای دومین بار به این شورا ارائه شده بود، موافقت شد. در این نشست هم چنین مقرر شد تا انتخاب گزینه جدید برای سمت مدیرعامل، دکتر «محمد سریر» رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، نیابتا سرپرستی امور و انجام وظایف مدیرعامل را بپذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

متن کامل مصوبه این شورا به قرار زیر است:«شورای عالی خانه هنرمندان ایران علی رغم عدم موافقت کلیه اعضای خود با استعفای جناب آقای دکتر مجید سرسنگی، نهایتا پس از استماع سخنان، استدلال ها و اصرار ایشان، استعفای مدیرعامل خانه هنرمندان ایران را – که برای بار دوم تسلیم این شورا شده بود - مورد پذیرش قرار داد.

,

این شورا از خدمات ارزنده و نقش سازنده دکتر مجید سرسنگی در دوران تصدی مسئولیت مدیرعاملی خانه هنرمندان ایران قدردانی کرد و این دوران را از جمله پربارترین دوران این مرکز فرهنگی و هنری دانست».

,

این شورا همچنین مقرر کرد که تا جمع بندی در خصوص گزینه‌های تصدی این پست و تعیین مدیرعامل جدید، دکتر محمد سریر، رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، نیابتا سرپرستی امور و انجام وظایف مدیرعامل را بپذیرد.

,

انتهای پیام/بخ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه